Nieuwe mama's voor derde kindje deel 4!

ha tess,
lekker zeg niet zo dat door klikken naar pagina 15!!
janneke: sterkte met je man.het gaat niet ook vaak als de timing maar goed is.zal het even overblazen naar jullie toen.zou leuk zijn is de hele groep zwanger.

wij gaan idd leuke tijd te gemoed,over 2 weken is me man vrij om alvast te gaan beginnen met de zolder.we gaan over 3 weken de zolder verbouwen.was al de planning hoor!!! nu komt het mooi uit.tussen sint en kerst om een echo.
het is nog wel allemaal onwerkelijk.zo zit je te balen dat je ongi bent en zo ben je verbaasd.

gr marjan

Marjan, gefeliciteerd!! Super, Geniet er lekker van..
time flies...
Janneke succes met de onderzoeken van je man en wie weet levert het inderdaad een positieve test op, toi, toi.
Tess, weer een goed idee. we zaten alweer op 17. Gaan ze het nu een keer veranderen, zodat we altijd bovenaan blijven staan. Tis niet normaal zo. Maar goed.
Gisteren zat mijn man achter de laptop, toen hij vroeg wanneer ik weer ongesteld moest worden. Ik zei over 2 weken... Hij zegt, wat doen we hier dan nog, want op internet staat dat zus en zo.. bla, bla. Moest wel lachen dat hij dat had opgezocht, wie weet levert het een positieve test op.
Ik zit echt van kom op, zwemmen jongens, ha, ha. Alsof dat helpt, je weet het niet..?
Nou meiden, succes met de zw. buikjes en Janneke ik duim voor ons alle twee, toi, toi, toi
Gr. mamajo.

Sterkte Janneke met je man.
En mamajo we duimen voor je, wel fijn dat je man ook er mee bezig is.
Mijn buik valt nog alles mee met hoe dik hij is maar omdat ik zelf al niet slank ben, komt het daardoor denk ik.

hey meiden,
wat is het stil hier.
ben het afgelopen weekend niet op de site geweest.
me schoonmoeder de vriend is plotseling overleden.ze had ze zijn huis gevonden.
en natuurlijk gewerkt.
heb voor me dochter een beloning lijst gemaakt.dat ze het tegen andere vertelt.ze heeft toevallig opgevangen dat ik zwanger ben,en de volgende stond het geur en kleuren te vertellen in de speeltuin.
maar die beloning helpt tot nu toe wel.
we hebben afgesproken dat ze 23 nov mag vertellen op school.tot half december is erg lang voor een kind van 5,5 jaar.
gr marjan

Hoi!
Alles goed met iedereen? Of zijn de zwangere verhuist? Jammer, maar begrijpelijk. Hier gaat alles goed. Zit weer op het wachtbankje, waar ik druk zit te hopen.. Evengoed denk ik.. zal vast weer niet gelukt zijn. Nu ja, volgende week ben ik of ongesteld of hopelijk niet.
@Janneke.. hoe gaat het met jou? Volgens mij heb jij je NOD al gehad. EN?? Ben benieuwd.
@ Marjan, grappig dat je dochter zo enthousiast is. Hopelijk werkt het beloningsysteem..

Gr. Mamajo

He meiden, ik dacht even waar is iedereen, ik ben er nog hoor.
Hier alles goed, morgen 14 weken.
Nou Mamajo ik duim voor je hoor en marjan hoeveel weken ben je op 23 november????
Best moeilijk voor kinderen om hun mond te houden.

hoi meiden,

bobbian: ik ben 24 nov 9 weken zwanger.
ik heb mijn oude verloskundige vertelt die woont hier.ik ben namelijk 3 jaar geleden verhuisd.ze hadden al mijn gegevens op gevraagd.ik vertelde het aan haar.ze zei al als je bij de 9 weken ben gaat het meestal wel goed,heb je grote gevaar al voorbij.met de beloning gaat het goed.heb haar een rok beloofd nou dat is natuurlijk geweldig!!! ook dan komen de mvm de bussen bij me brengen dus dat wordt voor de omgeving ook duidelijk.aangezien het mij 3de is moet ik anders echt wijde truien gaan dragen.ik werk in de zorg ook daar moet ik rekening mee houden.wil het volgende week aan de afdelingshoofd vertellen.heb al aantal collega´s verteld want opeens lijkt het een valpartij op me werk.mensen worden nu zwaarder,schoot zo in me rug vorige week.
kunnen ze rekening met me houden dat is weer het voordeel dat het ze het weten.
mamajo: zet hem op nu een nod dag van maken.

gr marjan

Terug
Bovenaan