Nieuwe mama's voor derde kindje deel 4!

hoi tess,
getver dat je ziek bent geweest.
mijn kids hebben de 1ste mex prik al gehad.
nu hoorde ik weer dat er weer aantal zijn overleden waarvan baby van 0 .
dus hoop dat ik als nog kosteloos kan halen na me 13 weken.dat zou rond kerst zijn.
maandag kom me teamcoördinator terug zal ik eens bespreken of het mogelijk is.
mamajo:heb je helemaal geen positief test.
of je cyclus zo schommelend ???
ik heb de laatste keer ook zoiets alleen als ik zin heb.tijdens de positief test dan krijg je vanzelf wel zin.hahah.
ja 2 huizen verder is ook bevallen,kwam thuis vanuit het zh met die maxi cosi ooh beginnen me handen te jeuken.
nou succes met klussen.duim dat het nu wel raak is.wanneer is je nod ??
gr marjan

Hey meiden,

Wat fijn dat het met de zwangere onderons zo goed gaat!
Ondertussen snap ik niets meer van mijn cyclus, heb al sinds maandag bruinverlies, wat zou dat kunnen zijn?
@ Tess, Famke had een behoorlijke kroepaanval, was zodanig benauwd, dat opname in het zkh niet te vermijden is geweest, maar nu gaat het gelukkig weer goed met haar!
Verder is het hier rustig, kijk al helemaal uit naar sinterklaas, en jullie?

Groetjes Janneke

Hallo allemaal
Gezellig Tess dat je weer van je laat horen. Jammer dat je zo ziek bent geweest. Ik heb met mijn zw.schappen ook helemaal nergens last van gehad. Heerlijk, zelfs geen zw.klachten! En ook heb bij mijn vorige zw.schappen geen ovutesten gebruikt, tenminste. Bij de jongste deed ik het wel, maar toen bleek ik al zwanger te zijn, ha, ha. En wij maar klussen!
Maar goed, ik was gisteren helemaal blij want ik had een eisprong, jippie! Dus we hebben flink geklust, oef.. Nu hopen dat het wat uitgehaald heeft. Ik hoop mijzelf helemaal suf!

Tja, janneke, wat zal dat inderdaad nu betekenen. Vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Ik had het voordat ik zwanger was van de jongste. Mijn cyclus was een drama, ik was meer ongesteld dan niet. Dat het uiteindelijk toch gelukt was, was eigenlijk een wonder.
Sterkte en ik hoop dat het weer stabiel wordt en je snel zwanger bent.

Ik ga mijn verjaardag vieren, dus even de puntjes op de i zetten.
Doeii gr. mamajo

He Mamajo gefeliciteerd.
Ja morgen is het nationale inentdag dus morgenochtend vroeg met zoon lief eraan geloven, mijn tweede prik krijg ik 9/10 december.
Tess leuk wat van je te horen balen dat je ziek ben geweest.
He Janneke wat raar he dat bruine bloedverlies, ben benieuwd wat dat is.

Hoi!
Janneke, was wel schrikken zeker! Mijn jongste heeft pseudokroep gehad en ik was zo blij dat het geen echte was. Gelukkig gaat het weer goed met je meisje!
Hopelijk wordt je cyclus gauw weer wat duidelijker!

Mamajo, gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne dag hebt. En ik hoop ook dit keer weer met je mee natuurlijk wat betreft....

Ja , sinterklaas staat hier knetterhoog op de actielijst, het heeft de hoogste prioriteit!!! Met twee complete families samenvieren geeft nogal wat organisatie met wat voor wie en hoe lukt het gedicht etc etc! Heerlijk!!!!!

Liefs, Tess

Hallo!
Vanmorgen verwend met een lekker ontbijt op bed van mijn mannetje. Heerlijk. Daarna van de kids tijdeschriften en lekker baddingen gekregen. Gezellige dag tot nu toe.
Gisteren had ik een beetje bloed bij het afvegen. Klinkt stom, maar ik was er wel blij mee. Ik heb dit namelijk ook bij mijn vorige zw.schappen gehad, dus wie weet.. Moet nog anderhalve week wachten, duurt lang!!!!

Voor diegene die de mex.griep voor de kinderen gaan halen, succes. Wij laten het niet doen.
Groetjes Mamajo

Hey meiden,

Sinds zaterdag helder rood bloed, maar het is nu al weer bijna over volgens mij, een aparte menstruatie hoor................
Komende tijd maar heel veel klussen hihihihi
We laten de kinderen ook niet enten, hier in Belgie is zelfs helemaal geen spraken van om de kinderen te laten enten, apart he, het komt hier ook biijna niet in het nieuws.................
Nou mamajo, ik hoop voor je dat je zwanger bent!
trouwens nog gefeliciteerd! Hoe oud ben je geworden?

Groetjes Janneke

Ik ga de topic weer naar pagina 1 zetten, zie jullie daar!!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan