Hé hallo allemaal!
Nee, ik ben niet verhuisd hoor! Ik vind het hier veelste gezellig! Maar de eerste weken was ik zo gruwelijk moe en de afgelopen 3 weken ben ik ziek geweest - verschrikkelijk hoesten (heb inmiddels beurze ribben...) en sinds een week nu ook zwaar verkouden met bijholteontsteking en (dus) antibiotica. Nu snap ik eindelijk dat je als zwangere verminderde weerstand hebt. (De vorige twee keer ben ik juist overal langsgefietst - wat een luxe was dat!) En als ik volgende week dan hopelijk weer een beetje fit ben, ga ik de mexprik halen. Hopelijk niet wéér ziek...
Ik lees dat jullie nog veel twijfelen. Ik ben er ook niet 100% van overtuigd hoor. Maar bij die laatste persconferentie werd duidelijk aangegeven dat de adviezen inmiddels op heel wat meer onderzoek zijn gebaseerd (we zijn tenslotte ook weer wat verder in de tijd) en dat heeft voor mij de balans naar de 'ja' doen doorslaan. Op advies van de vk ga ik pas als ik minimaal 14 weken ben (=morgen). Volgende week gaan de kids ook.
Succes in elk geval als je nog aan het dubben bent. Ik hoop dat jullie tot een bevredigende keuze komen!
Janneke, wat balen! Ik zat net alles te lezen en zat al te springen op mijn stoel, maar helaas... Nu niet de moed opgeven meis, blijf vertrouwen hebben, hoe moeilijk het soms ook is! We duimen allemaal voor je!!!! Hoezo moest Famke naar het ziekenhuis en hoe gaat het nu met haar?
Mamajo, ook voor jou duimen we hoor!!!! Ik heb zelf ooit ook zulke ovulatietesten gebruikt, maar ik kon er nooit wijs uit. Als ik testen kocht, kocht ik liever die digitale van clearblue, dan hoef je geen streepjes te vergelijken. Moet eerlijk toegeven dat ik het uiteindelijk zonder heb gedaan, omdat ze ook wel vrij duur zijn en ik belachelijk lange cycli had. Hoe dan ook - hopelijk mogen jij en Janneke snel positief testen!
Marjan, fijn dat het nu iets beter gaat!
Bobbian, ik wil dit keer ook wel erg graag weten of het een meisje of jongen is. Mijn man is nog niet geheel overtuigd, maar dat komt wel hihihi! Het zal voor ons vermoedelijk direct in het nieuwe jaar zijn.
Overigens hebben wij dit keer ook een combitest laten doen. Normaal zou ik een kans hebben van 1 op 197 op een kindje met het syndroom van Down, maar nu blijkt mijn kans 1 op 650 te zijn, dus daar zijn we erg blij mee!
Meiden, ik ben er misschien niet zo heel vaak momenteel, maar ik denk wel aan jullie!
Liefs,
Tess