Nieuwe mama's voor derde kindje deel 4!

hoi meiden,
mari: dank je.maar die pillen is echt een uitkomst,2de dag dat ik heb gegeten.niet gek veel maar toch.
mexicaantje,tja ik weet het nog niet,tot ik weer hoor dat iemand dood is,dan wil ik gelijk wel.
dus ik ben er nog uit.
gr marjan

Hoe is het met iedereen. Tijd niet meer van Tess gehoord, hoe gaat het mjouw zw.schap? Hier ben ik bezig met de ovutesten van kruidvat. Had direct een aardige streep, dus dacht van nou.. morgen wel een dikke, maar die was gewoon weer lichter en daarna nog lichter. Net weer getest en die was weer iets donkerder, ????? Snap er weinig van. We wachten maar af en hopelijk een super sint kadootje!
Gr. mamajo

Sorry dat ik zo weinig reageer op het moment, heb een hectische week achter de rug, Famke heeft in het ziekenhuis gelegen, dus druk, druk, druk!
Maar de uitslag van het bloedonderzoek was dat ik niet zwanger was, voor de rest waren de uitslagen allemaal goed en gunstig................ dus we zullen afwachten.......... Hoe gaat het met de zwangere onder ons?
Mamajo, hoop dat je een geweldig cadeau krijgt met sinterklaas!
Voor mezelf zie ik het dit jaar niet meer zo gebeuren.

Groetjes Janneke

hoi janneke,
niet te hard roepen he.duurt nog wel even voor we 31 dec zijn.
niet de moed laten zakken.
ik loop zelfs de kans dat ik niet alle uren van kraamzorg kan krijgen.
gelukkig is mijn ziekenfonds geweldig en krijg ik het geld wat hun niet kunnen leveren,kan ik zelf iemand vragen.kan me zus weer elke dag komen.
mamajo: ja die ovulatie testen zijn heel vreemd.
je moet echt niet naar een lichte streep kijken.
ik dacht ook die streep wordt steeds dikker,maar ik kreeg toen geen positief test.
maand daarna had ik elke keer 1 streep en opeens 2 dikke strepen.ging de moed zakken opeens kwam er die andere maand weer 2de dikke streep.
dus het zegt niks.
heb nu al 2 dagen warm gegeten.
gebruik nog wel trouw me zetpillen.
doe net me spijkerbroek open want die begint te nu strak te zitten.voel me opgeblazen.
morgen de intake bij de verloskundige.
gr marjan

Nou ik ben overstag en dus eerder als ik eigelijk dacht te gaan maar ik ga dus vanmiddag de inenting tegen de mex griep halen, ben 16,5 wk.
vanmorgen weer bij de verloskundige geweest en tevens bij mijn huisarts omdat de boel gekraakt moest worden in mijn nek en bekken/rug want ik barstte al dagen van de hoofdpijn was 2 wk terug al gekraakt maar mijn bekken stond ook nog scheef dus die ik vandaag ook gelijk recht gezet en de HA adviseerde ook te enten, vanmiddag had hij nog plek dus gelijk maar doen ook al vind ik het eng.
Veel plezier en succes morgen marjan bij de verloskundige laat je het even weten?? kan je dan gelijk het hartje luisteren of ben je nog niet zo ver??

hoi meiden,
gisteren bij de verloskundige geweest.bloeddruk 110/60 . ijzer is flink gestegen naar 8..
moett zeggen dat ik nu meer energie heb.ben wel snel uitgeput,maar me clienten zeggen dat al wat meer kleur op me gezicht heb.zetpillen is naar 1x daags,gaat goed.zit nu heerlijk aan een bakkie met een aardbeipunt.had ik zo zin in.kids alle 2 op school.
nu nog 2 weken wachten voor de echo.
vind het nu echt spannend.bij me vorige 2 zwangerschappen kon ik al snel me broeken niet in.en vind het nu wel erg mee vallen.kan 2 broeken niet meer aan.en 1 rok.
ook bij me fysio geweest.hij was verbaasd hoe het met rug ging.vorige zwangerschap zat ik met 6 weken bij de andere fysio.en met 10 weken was ik gestopt met werken.hij zegt misschien wandel je er zo doorheen.nou geef mij die bekken maar over een tijdje dan.heb ik tenminste weer makkelijke bevalling.
ja ik wil denk ook na me 13 weken die mexicaantje gaan halen.
lekker he bobbian even potje kraken.ik ga ook al jaren.
zodra bij mij gaat opspelen ga ik ook even langs.
gr marjan

Marjan dat is goed bericht. Hopelijk blijft het zo door gaan. Hier ben ik nog steeds in de weer met die ovutesten. Ze waren eigenlijk al op, dus maar weer nieuwe gehaald. Had gisteren wederom een lichte streep. Hopelijk zet die nu door, zodat ik vandaag of morgen mijn ei heb. Alhoewel het voor het klussen niet uitmaakt,, ha, ha. Ik zei gisteren tegen mijn man dat het er niet van zou komen,, maar ja, we hadden alle 2 zin..;-)
Nu nog 2 weken wachten, zucht. Dat vind ik echt lang duren hoor. En vandaag zag ik weer zo'n klein babytje, smolt ik wel hoor. Ik wil ook !!!!
Hoop, hoop.
Ik geef je gelijk Bobbiaan dat je de prik hebt gehaald, je hoor het nu al meer. Maar het blijft een beetje voor je gevoel, kiezen tussen 2 kwaden.. Vooralsnog doen we het niet bij de meiden.
Gr. mamajo.

Hé hallo allemaal!

Nee, ik ben niet verhuisd hoor! Ik vind het hier veelste gezellig! Maar de eerste weken was ik zo gruwelijk moe en de afgelopen 3 weken ben ik ziek geweest - verschrikkelijk hoesten (heb inmiddels beurze ribben...) en sinds een week nu ook zwaar verkouden met bijholteontsteking en (dus) antibiotica. Nu snap ik eindelijk dat je als zwangere verminderde weerstand hebt. (De vorige twee keer ben ik juist overal langsgefietst - wat een luxe was dat!) En als ik volgende week dan hopelijk weer een beetje fit ben, ga ik de mexprik halen. Hopelijk niet wéér ziek...
Ik lees dat jullie nog veel twijfelen. Ik ben er ook niet 100% van overtuigd hoor. Maar bij die laatste persconferentie werd duidelijk aangegeven dat de adviezen inmiddels op heel wat meer onderzoek zijn gebaseerd (we zijn tenslotte ook weer wat verder in de tijd) en dat heeft voor mij de balans naar de 'ja' doen doorslaan. Op advies van de vk ga ik pas als ik minimaal 14 weken ben (=morgen). Volgende week gaan de kids ook.
Succes in elk geval als je nog aan het dubben bent. Ik hoop dat jullie tot een bevredigende keuze komen!

Janneke, wat balen! Ik zat net alles te lezen en zat al te springen op mijn stoel, maar helaas... Nu niet de moed opgeven meis, blijf vertrouwen hebben, hoe moeilijk het soms ook is! We duimen allemaal voor je!!!! Hoezo moest Famke naar het ziekenhuis en hoe gaat het nu met haar?

Mamajo, ook voor jou duimen we hoor!!!! Ik heb zelf ooit ook zulke ovulatietesten gebruikt, maar ik kon er nooit wijs uit. Als ik testen kocht, kocht ik liever die digitale van clearblue, dan hoef je geen streepjes te vergelijken. Moet eerlijk toegeven dat ik het uiteindelijk zonder heb gedaan, omdat ze ook wel vrij duur zijn en ik belachelijk lange cycli had. Hoe dan ook - hopelijk mogen jij en Janneke snel positief testen!

Marjan, fijn dat het nu iets beter gaat!

Bobbian, ik wil dit keer ook wel erg graag weten of het een meisje of jongen is. Mijn man is nog niet geheel overtuigd, maar dat komt wel hihihi! Het zal voor ons vermoedelijk direct in het nieuwe jaar zijn.
Overigens hebben wij dit keer ook een combitest laten doen. Normaal zou ik een kans hebben van 1 op 197 op een kindje met het syndroom van Down, maar nu blijkt mijn kans 1 op 650 te zijn, dus daar zijn we erg blij mee!

Meiden, ik ben er misschien niet zo heel vaak momenteel, maar ik denk wel aan jullie!
Liefs,
Tess

Terug
Bovenaan