Nieuwe mama's voor derde kindje deel 4!

Oh Janneke... dan ben toch zwanger hoor. Want ja.. streep is een streep. Morgen nog een testje??
Hopelijk mag ik je volgende maand ook volgen..
Gr. mamajo

He Janneke wat een supernieuws, want een streepje is een streepje!!!!
Inderdaad gooi er nog een test tegenaan, hou ons op de hoogte.
He Marjan ,ik wil inderdaad weten wat het wordt, moet ik de jongensspullen naar beneden halen of kan mijn omgeving eindelijk hun meidenspullen voor mij naar beneden halen haha.
De afspraak is gemaakt en 8 dec weten we meer!!!

hoi janneke,
dan heeft die vakantie toch iets goeds gedaan.
hier gaat steeds slechter.
voel honds beroert,vanmorgen naar de huisarts geweest.
was gisteren aan het werk en heb de bloeddruk meter gepakt.niet zo gek met een bloeddruk van 89/59. trap op lopen en ben buiten adem.
vanmorgen bij de huisarts,idd me bloeddruk is aan het dalen.heb medicijnen gehad voor de misselijkheid.gelijk me hb laten prikken,uitslag hoor ik morgen.moet nu dorp eten,dextro op zak nemen voor me suiker.morgen hoor ik of ik iets moet hebben voor de hb.
oh oh ik ben pas 7 weken.
wil me niet ziek melden,ben net ziek geweest,al 2x.
maar zie wel hoe ik me voel.
hoe was je 2de test janneke~???
gr marjan

Hey meiden,

Nou, ik weet het niet meer hoor, de tweede test was neg. Dus ik ga vanavond even naar de ha om bloed te laten trekken, en dan weten we het gauw genoeg.................maar ik geloof niet meer dat ik nu zwanger ben..................

Groetjes Janneke

Oh Janneke, ik hoop echt dat je wel zwanger bent. Kom op, een streepje is een streepje...
En Marjan, balen dat je zo beroerd bent. Sterkte!

Hè?? Dat is raar, ik hoop voor je dat het toch positief is.... Sterkte!
Verder zitten we te dubben over de vaccinatie Mex.gr. Wat doen jullie?
Gr. mamajo

Ik weet het echt niet, lees allemaal verschillende verhalen.
Zo wie zo wil ik als het hem ga halen wachten tot ongeveer 26 weken want vanaf dan kan de Mex griep bij ons zwangere vrouwen meer longproblemen geven i.v.m. de groei van de baby??
Daarvoor blijkt dat als je die griep krijgt de baby er niet zo heel veel hinder van ondervind.

Terug
Bovenaan