Nieuwe mama's voor derde kindje deel 6

Hé Janneke,
Hoe gaat het met jou, nadert jouw NOD al?
Gr. mamajo

tja, wat zal ik daar van zeggen? Ik weet niet wanneer mijn NOD is? We gaan nu er maar vanuit dat het komend weekend is.
Afgelopen weekend zat ik op 27-28 dagen, net zoals mijn vorige NOD, maar dat is abnormaal vroeg voor mij, hebn toen ook getest, 1 test gaf een vage plus, maar de andere neg.
Wel ben ik al heel de week s'avonds misselijk en ook s'ochtends. En koud dat ik het heb!
Maar of dat iets betekend? Idon't know.............

Hoe gaat het met jou?
En met de restt van de meiden?

Groetjes Janneke

hallo allemaal, ik ben nieuw in dit groepje en officieel hoor ik hier niet helemaal thuis ik heb namelijk 1 biologisch kindje 4 jaar en een pleegkindje 2.5 jaar. Maar gevoelsmatig gaan we als ik mijn eerste menstruatie heb gehad (mirena is er pas van maandag uit) voor ons derde kindje. maar sinds de mirena eruit is ben ik misselijk maarja normale cyclus moet weer opgang komen. ben benieuwd hoelang dat duurd.
iemand ervaring hiermee?

groetjes nancy

he dames, ik vergeet jullie een beetje. Zit vaak bij de mamaclub van april....
Hoe is het met de klussers onder ons?? Bobbian zie ik regelmatig bij het aprilforum
Hier veel last van het bekken, beweeg verkeerd door die gladdigheid op straat.
Mari

He meiden,

Hier alles goed, ik ben tante geworden.
Mijn broertje heeft zoals kik had verwacht een dochter gekregen ( ik zei dus tegen mijn man moet je opletten krijgen wij 3 zonen en hij de dochter waar ik stiekem op hoopte)
Ik vind het helemaal super voor hem hoor.
Ze heet Nikey en weegt 2900 gr, ze is dus vanmorgen met een keizersnee gehaald.
Wel zat ze nog helemaal onder het huidsmeer dus dat laten ze lekker zitten.
Spannend Janneke, ik duim voor je hoor.
Tess, super he dat je na 2 mannen een meid gaat krijgen en Mari, jou zie ik inderdaad op het aprilforum.
Nancy welkom, ik hoop voor je dat je cyclus snel opgaan gaat komen nadat het spiraaltje eruit is, hier geen ervaring daarmee.

Hé Bobbian, gefeliciteerd, leuk hè tante worden. Geniet van de kleine meid. Kun je het alweer voorstellen dat je straks zo'n kleintje zelf weer hebt?
@Nancy, welkom. Gezellig, nieuwe klussers voor derde kindje erbij. Ik heb geen mirena gehad, dus ik kan je verder niet helpen. Suces met zw. worden.
@Janneke, en?? Heb je al getest?? of ben je toch al ongesteld geworden.
Hier zitten we in de klusdagen. Tja. ik weet niet meer wat ik ervan moet denken, hopen of verwachten. Dus wacht ik maar weer af..
@Tess. Leuk, een meisje. Mooi om 2 soorten te hebben. Ik heb nu 2 dochters, maar wij gaan voor een derde kindje of het nu een meisje of een jongen wordt.. Ik heb tot nu toe ook weinig met jongens. MOest vandaag kleertjes kopen voor een pasgeboren jongen. Pff.. moeilijk... Maar voor meiden zag ik weer des te meer. Kun je ook meer varieren.
@Mari, balen van je bekken. Heb je er al fysio voor?
Fijn weekend iedereen.
Gr. mamajo

Hey meiden,

@Bobbian; Gefeliciteerd! was alles goed gegaan?
@Tess; Nu kun jje helemaal los gaan met kopen hihihi
@Mari; Hoop toch dat het gauw wat beter gaat........
@Marian; Hoe gaat het met jou?
@Nancy; Hopen dat je gauw een cyclus hebt, of nog beter, meteen aantellen!
@Mamajo; Klussen dan! En hopen dat het deze maand wel raak is!

Ja, en ik................Ik ben vanochtend ongesteld geworden, het positieve eraan is wel dat ik weer netjes een cyclus op 35 dagen heb. Dus op naar (weer) de volgende ronde!

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan