Nieuwe mama's voor derde kindje deel 6

Bobbian, straks beval je nog op je eigen verjaardag...een mooier cadeau bestaat niet toch?
Het is inderdaad mijn eerste maand na het stoppen met de pil dus kan eigenlijk ook niet verwachten dat alles meteen weer op regel is....geduld is een schone zaak. Ik ben nog een jonkie dus met mijn 33 hahaha...Zo te lezen gaat het met de zwangere dames voorspoedig gelukkig, geniet van jullie zwangerschap, Sandra sterkte met je pijnlijke bekken

Vervelend voor je Linda, maar ja inderdaad niet elke schot is een vogeltje, zoals mijn schoonvader wel eens zegt, ha, ha.
Grappig bobbian van de leeftijd. Ik speel daar ook altijd al mee. Zo wilde ik heel graag voor mijn 35ste "klaar" zijn, en zoals het nu eruit ziet, gaat dat ook net lukken. Mijn dochter wordt dan in nov. 4, komt dan allemaal net mooi uit.
Tess, heerlijk alweer 26 weken, schiet het alweer op he.
Ik heb nu ook wel het idee dat het ook zo okt. is. Met alle vakanties en weekendjes weg voor de deur, vliegt het voorbij. Scheelt ook dat je er alweer 2 hebt rondlopen..
Nou meiden, fijne avond!
Gr. mamajo

Linda, weet je al wat meer?
En de rest hoe gaat het daar mee.
Janneke, wanneer is je NOD?
Hier gaat alles op zich goed. Ben moe en heb wederom sinds gisteren bloedverlies. WEl balen, maar ik had het wel verwacht. Ik had het namelijk ook bij mijn andere zw.schappen. De eerste liep uit op een miskraam. Heb op zich wel vertrouwen dat het goed zit, maar toch. Leuk is het niet.
Volgende week woensdag de echo, maar eerst een paar dagen lekker naar Groningen met manlief.
Gr. mamajo

@mamajo, vervelend dat wat last hebt van bloedverlies, je weet dat dat vaker voorkomt en niet erg hoeft te zijn maar kan me voorstellen dat je het toch verontrustend vind...leuk die eerste echo, vond ik vaak een bevestiging..ik ben echt zwanger! en fijn om te kijken of alles goed is, geeft ook weer een geruststelling. Dus een paar daagjes ertussen uit heerlijk geniet ervan. Ik woon in het noorden van land, niet al te ver van Groningen.....
Hier weinig verandering. Tot twee keer toe dacht ik dat ik ongesteld ging worden vanwege buinige afscheiding maar niks...dus nog steeds niet ongesteld na 43 dagen. Maar dat kan natuurlijk door het stoppen met de pil komen. Als ik echt zwanger zou zijn dan zou een test dat toch inmiddels wel hebben aangetoond. Misschien weekend nog een laatste keer een testje doen, als die negatief is gaan we gewoon weer verder met klussen en zien we wel, ooit wordt ik wel weer ongesteld of heb ik een pos test toch?? Fijne dagen Mamajo en laat je het even weten hoe de echo was?

Terug
Bovenaan