Nieuwe mama's voor derde kindje deel 6

van harte mamajo geniet er maar van en voor de rest blijven we hopen.Ik ben woensdag voor de 20 wekenecho geweest en alles was goed,maar we weten niet wat het wordt.

Groetjes Sandra.

Heerlijk dat de 20weken echo goed was, top. En je hoort het nog maar weinig dat mensen het niet weten wat het wordt! Wij willen het wel weten. Ik wist het de vorige keer ook, maar mijn man niet. Dat kwam omdat met de 20 weken echo net voordat we gingen stoppen, mijn man achter onze dochter aan moest hollen en de echoscopiste toen pas met 95% zekerheid kon zeggen dat het een meisje werd. Eerst wist ze het niet zeker, maar op de valreep dus wel.
Mijn man wist dat dus niet. We hadden het wel erover gehad, maar omdat ze eerst best wel twijfelde hielden we het maar op 50-50.
Nu willen we het wel zeker weten. Gewoon omdat het de laatste is.
Ik geniet er echt van. Heb afgelopen maandag toch weer een test gedaan en die was direct positief. Kon het niet laten, omdat ik die toch nog had liggen. Mijn ouders weten het sinds gisteren en waren heel blij voor ons. Nu nog de rest. Even nadenken hoe we dat gaan doen.

@ Linda, jij hebt toch vandaag je nod. En??
@ Janneke, wanneer heb je weer je eisprong?
@ De rest van de zwangeren, alles goed?
Gr. mamajo

Mamajo, geweldig! Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meid! Ben hartstikke blij voor je. Ik wens je een fijne zwangerschap.
Janneke, blijf vertrouwen houden meid, ik blijf net zolang voor je duimen tot jij ook zwanger bent!
Hier alles goed. Moet wel voorzichtig zijn met mijn rug, maar heb energie en voel me prima!
Iedereen succes!
Groetjes,
Tess

Hey,

@Mamajo; geniet ervan!
@Ruca; Fijn dat de echo goed is, dan nu op naar de tweede helft.
@Tess; Fijn dat je je zo goed voelt, wanneer was je ook al weer uitgeteld?
Hoe gaat het met de andere meiden?

We hebben hier weer de klusdagen...............we zullen wel zien!
gr. Janneke

Vandaag inderdaad mijn NOD maar omdat ik net met de pil ben gestopt zou het maar zo kunnen dat mijn cyclus toch langer is dus deze week nog maar even afwachten of ik ongesteld wordt of niet....tot nu toe nog niks ieder geval
Fijn dat het goed gaat met de zwangeren en hopelijk volgen er snel meer.......

Hier alles goed, a.s. vrijdag 28 weken.
Heb 23 febr. een 30 weken echo ( groeiecho) i.v.m. mijn overgewicht maar ik noem het een pretecho want de andere 2 keren was het ook allemaal goed en nu is het zelfs zo dat ik nog maar 2,5 kilo ben aangekomen in al die weken ( was de vorige keren wel anders)
Dus ze kunnen goed aan de buitenkant de baby voelen.
Maar ik ben natuurlijk harstikke voor die 30 en 36 wk echo haha.
Super om het mannetje weer te zien, is tenslotte alweer 8 weken geleden.,

Janneke, ik duim voor je! En Linda, je was bij die andere 2 toch ook heel snel zwanger, dus wie weet.. Spannend.
Ik mag 24 febr. op de echo, dan ben ik 8 weken. En 5 maart naar de verl.k. Ook hebben we net onze vakantie geboekt. Zat wel even te twijfelen, aangezien we naar het Gardameer gaan in juli, maar we sluiten ee annul.verz. af. We gaan in 2 dagen heen en in 2 dagen terug. Heb er zin in. Kant en klare stacaravan met airco. heerlijk!
Dat valt mee, Bobbian, dat je weinig bent aangekomen en dat het tot nu tot allemaal goed gaat, geniet ervan.
Tess, leuk om weer wat van je te horen, en inderdaad hoever zit jij er nu in?
Gr. mamajo

Hier nog niks, ben alleen ineens zo beroerd als wat, kwam eind van de ochtend ineens opzetten en begint nu weer wat af te zakken, kon er geen brood doorkrijgen heb net effe twee crackers kunnen eten heb ook last van obstipatie dus misschien kwam het daar wel van dat ik ineens zo misselijk werd. Denk dat ik morgenochtend maar eens een testje ga doen, dan zit ik op dag 32 (had me een dag verteld als ik 28 dagen aanhoud was 2 febr mijn NOD) Hoop dat ik jullie morgenochtend goed nieuws mag brengen.....
Mamajo, leuk he om gauw voor een echo te gaan ik vond altijd dat het dan pas echt werd, ook al had ik positief getest...eerst zien en dan geloven, ik was bang dat de verloskundige zou zeggen....zwanger? Maar ik was toch echt twee keer zwanger hahaha....

Terug
Bovenaan