Nieuwe mama's voor derde kindje deel 6

Spannend Linda, zo te horen... wie weet wel positief! Ik had trouwens van de week een heel verhaal getikt in het forum van najaar 2006. Mooi niet geplaatst. Wel leuk om weer wat van de anderen te lezen.
Succes morgen!
Gr. mamajo

Vanmorgen toch maar een testje gedaan....negatief! Maar ook nog niet ongesteld, zit nu op dag 32 van mijn cyclus. Deze week maar afwachten of ik maandverband of een zwangerschapstest moet gaan halen........

Jammer! Maar op naar de volgende ronde en wie weet komt het hormoon nu toch nog opzetten.
Gr. mamajo

wat jammer linda,weer een maand wachten!!!!!!!
Ik heb ontzettend last van mijn bekken en ga waarschijnlijk 1/2 dagen werken en ik ben vandaag weer een jaartje ouder.35 wat klinkt dat ineens al oud he?

Groetjes sandra.

Tijd gaat snel he? Ik ben ook 'al' 33 haha....Lekker om halve dagen te gaan werken, ik vond het altijd wel moeilijk om die stap te zetten en eerlijk te zeggen dat het moeilijker ging maar je moet echt aan jezelf denken helemaal wanneer je last hebt van je bekken....ik ben nog steeds niet ongesteld geworden..dus afwachten maar.....

Hey,
Wat ben ik dan oud....36.... hahahaha.
Ik ben nu bijna 26 weken.
Succes allemaal, ik duim voor jullie!
Liefs,
Tess

Nou dames, ik snap er niks meer van. Nog steeds niet ong en vanmorgen negatieve test. Even later had ik wat bruine afscheiding dus was er van overtuigd dat mijn menstruatie op gang kwam maar.....verder helemaal niks! Mijn lichaam is blijkbaar nog in de war want zit nu op dag 36. Heb al eerder in mijn cyclus wat bloedverlies gehad maar dit was maar erg weinig en was er ook niet continu maar af en toe en daarna niet meer tot vandaag. Hoop dat mijn cyclus weer snel op gang komt dan weet ik tenminste dat alles weer werkt....

Wat vervelend Linda dat je nog geen duidelijkheid hebt.
Dit was toch je eerste maand na het stoppen van de pil??? bij mij was mijn cyclus toen even helemaal in de war.
He Tess alweer bijna 26 weken, het gaat wel door he .
Ik word eind april 36 jaar en dan ben ik natuurlijk uitgerekend, ik hoop voor mij zelf omdat ik erg met mijn leeftijd bezig was, dat ik nog voor mijn verjaardag mag bevallen haha, dan ben ik nog aan de goede kant van de 30 hihi.

Terug
Bovenaan