Nieuwe mama's voor derde kindje

Nou meiden, helaas ik had afgelopen zondag al een vleugje bloed verloren + een pukkel op mijn gezicht toe en maandag zette dit lekker door. Dus even baal, baal, maar op naar ronde 2. Ik baalde maar even kort omdat ik gewoon ook een keer mee wilde maken hoe het zou zijn om in 1 keer zwanger te raken. Maar dat ga ik nu niet meer meemaken. Hopelijk hoef ik niet al te lang wachten, maar ja... ik begin nu al ongeduldig te worden en denken gunst gaat het echt wel weer lukken. \
Kweet het echt errug!! Die hormonen hè. En nu weer 4 lange weken wachten, aargghh. Gelukkig nog wat afleiding met heel veel drukte op het werk en mijn dochter wordt volgende week 1 jaar, hoera. Wat een griet, ze klom vorige week al op de glijbaan, tot halverwege, schrik!

Nou iedereen duim, duim, dat het voor jullie deze week wel het ei gelegd mag worden, ha, ha.

Groetjes Mamajo.

Jammer Mamajo, op naar de tweede ronde.
Nou Janneke ik zal ook eens kijken wanneer bij mij een eventuele innesteling zou zijn want ik heb echt last van mijn buik/maag maar ik denk dat het van al die medicijntroep komt.
Maar goed kan altijd even kijken.
3dewonder welkom!!!!

he mamajo: jammer!! op naar de volgende ronde.
Ik 'schaam' me ook wel eens een beetje dat ik steeds in één keer zwanger raak. Dan denk ik: hoe zou het zijn om écht te moeten wachten. (en dan lang, want het duurt 6 weken minimaal, mijn cyclus)
Stiekum ging ik er vanuit, dat ik nu wel een half jaar zou moeten wachten. Dan was Casper wat ouder geweest. (tussen de eerste en tweede zit 2,4 jaar, en straks tussen twee en drie 2,7 á 2,8
jaar) Wel mooi ook, niet overtijd... want ik heb nu al erg last van mijn bekken. Ik ben gister voor het eerst weer naar mensendieck geweest en ik mag niet tillen en niet traplopen. Haha, ga dat maar eens doen met een peuter.
@ derde wondertje: welkom! Dit is idd de goede plek, ik geloof ook dat je ik had doorverwezen hierheen.
@tess: Ik ben met 39+ 5 en 39+4 bevallen. Dus tamelijk constant!
@bobbian, wat rot zeg, die kuur! ik kan me indenken dat je zorgen maakt wat er nu gebeurt met je.

Ik vrees wel dat we over een tijdje op blz 100 van het forum huizen. Irritant he, dat het niet naar boven gaat, het topic. Dan zouden we altijd bovenaanstaan, want het is hier altijd druk!
Leuk!

Ja gezellig die drukte!

Mamajo, wat jammer! Misschien in de volgende ronde!

Bobbian, heb je nog gekeken (we zijn tenslotte AL een paar uur verder niet waar, hahaha!)

Ow jongens ik ben wel erg geloof ik. Ik ben er erg mee bezig. Als ik het niet druk zo hebben met andere dingen, zou ik geloof ik drie keer per dag op internet zitten. Hahahaha

Janneke, ik zit te duimen voor je!

Mari, misschien ga je dit keer dan ook niet de 40 weken vol maken! Al blijft het een verrassing natuurlijk.
Ik ga het de volgende keer waarschijnlijk weer niet redden. Ik heb twee keer een megabuik gehad en heb beide keren nog niet eens de 38 weken volgemaakt! Nou ja, eerst maar eens zwanger worden, hahaha
Fijn dat je telkens zo makkelijk zwanger wordt. Ik twee keer ook, maar ben benieuwd of het nu wéér zo snel gaat. Ook dit kan ineens helemaal anders zijn natuurlijk.

Nou, tot gauw maar weer! Janneke, zie je binnen enkele dagen in de wachtkamer.... zet de koffie maar vast aan!

Overigens schijnt er eind van de zomer een nieuwe versie van de forumtechniek te komen waarbij het onderwerp met de meest recente reactie weer bovenaan staat. Zou inderdaad wel praktisch wezen!

Nou volgens babybrabbbel zou mijn innesteldag 14 augustus zijn als het raak zou zijn.
Dus dat is pas vrijdag, die pijntjes die ik voel is echt van de medicijnen.
Ik heb nog nooit zoveel pijnstillers en antibiotica geslikt in mijn hele leven.
Bij onze eerste zoon ben ik precies op de uitgerekende datum bevallen en bij nr 2 ben ik ingeleid met 38,5 weken i.v.m. dat ik mij druk maakte omdat onze eerste zoon overleden was en die had bij de geboorte moedervlekken en moedervlekken kan je niet zien op de echo dus we moesten echt tot de bevalling wachten om te zien of onze tweede zoon gaaf was.
En dan nog hoor, als een kindje geboren wordt met moedervlekken is het niet zo dat hij dood gaat eraan.
Onze zoon had helaas pech dat het bij hem een zeer zeldzame ziekte betekende waarvan hij nr 3 van in Nederland sinds 1960 en slechts iets van 45 gevallen sinds 1960 waren geweest in de hele wereld.
Ik hoop dat ze het forum veranderen want elke keer moeten zoeken....

Sjonge Bobbian, ik ben er even stil van! Ik kan me voorstellen dat je je toen bij je tweede zorgen maakte. Maar betekent het dat je iedere keer een verhoogde kans hebt? Ik hoop het niet!!!! Het is gelukkig heel erg zeldzaam...
Ja, door die medicijnen kun je je soms beroerd voelen en last krijgen van allerlei kwaaltjes. Maar ik zit even goed voor je te duimen hoor!

Liefs, Tess

Hey,

@Bobbian; kan me voorstellen dat je je druk maakte................... en ik ben ook benieuwd of je daar met een volgend kindje meer kans op maakt?
Nog een dag ab of niet?
@Tess; Whahahaha ik zal de koffie aanzetten.........
@Mamajo; jammer meid, op naar de volgend ronde.
@Mari; fijn toch dat je zo snel zwanger word.........hoef je je niet lullig over te voelen hoor, hoop alleen dat het besmettelijk is whahahaha

Ik ben de eerste keer na 8 maanden aangeteld, in tot: wel 2 jaar over gedaan, omdat ik maar niet ongesteld werd.........
Bij de tweede na 2 maanden , maar dit werd een miskraam, en daarna na 4 maanden.
Mbt bevallen de eerste keer 40,4 week volgemaakt en is het dmv strippen op gang gemaakt.
De 2e keer met 38,5 week

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan