A
Anoniem
Guest
Nou meiden, helaas ik had afgelopen zondag al een vleugje bloed verloren + een pukkel op mijn gezicht toe en maandag zette dit lekker door. Dus even baal, baal, maar op naar ronde 2. Ik baalde maar even kort omdat ik gewoon ook een keer mee wilde maken hoe het zou zijn om in 1 keer zwanger te raken. Maar dat ga ik nu niet meer meemaken. Hopelijk hoef ik niet al te lang wachten, maar ja... ik begin nu al ongeduldig te worden en denken gunst gaat het echt wel weer lukken. \
Kweet het echt errug!! Die hormonen hè. En nu weer 4 lange weken wachten, aargghh. Gelukkig nog wat afleiding met heel veel drukte op het werk en mijn dochter wordt volgende week 1 jaar, hoera. Wat een griet, ze klom vorige week al op de glijbaan, tot halverwege, schrik!
Nou iedereen duim, duim, dat het voor jullie deze week wel het ei gelegd mag worden, ha, ha.
Groetjes Mamajo.
Kweet het echt errug!! Die hormonen hè. En nu weer 4 lange weken wachten, aargghh. Gelukkig nog wat afleiding met heel veel drukte op het werk en mijn dochter wordt volgende week 1 jaar, hoera. Wat een griet, ze klom vorige week al op de glijbaan, tot halverwege, schrik!
Nou iedereen duim, duim, dat het voor jullie deze week wel het ei gelegd mag worden, ha, ha.
Groetjes Mamajo.