Nieuwe mama's voor derde kindje

Mari, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd meid!!! Dan ben je.... reken reken.... ergens eind april uitgerekend? Heerlijk zo'n lentekindje! Gezellig blijven meedoen hier hoor!

Bobbian, wat ontzettend balen allemaal! Ik ben blij dat de pijn in ieder geval weg is, dat is een hele opluchting.

Mamajo, ik duim voor je meid!

Janneke, hoe gaat het met jou?

Hier zitten we in de klusweek. Volgens mijn afscheiding, rugpijn en extra kilo vastgehouden vocht gaat 'ie één dezer dagen springen. Zou ik dit keer dan een normale cyclus hebben?

nee, niet eind april. Begin april...
1e dag laatste M (29/6) min drie maanden = 1 week, 4 april.
Komt misschien omdat ik pas met zo'n 5,5 week getest heb, ik weet mijn NOD niet, dus vandaar wat langer gewacht.

Alsjeblieft niet weer eind april, want mijn dochter is al op Koninginnedag jarig ;)

Hup springen met dat ei, Tess!! En Mamajo, al klachten/kriebels?

Hey allemaal,

Hier is het wachten weer aangebroken, we hebben wel veel geklust en als het goed is op de goede momenten, dus is het weer afwachten...............en daar ben ik helaas niet zo goed in!
Ik zou als het goed is ronde de 20e mijn NOD hebben.
Hoe gaat het verder allemaal met jullie?

Groetjes Janneke

Nou ik baal gewoon van die antibioticakuur maar ik moest deze wel slikken i.v.m. een eventuele kaakontsteking en daar wilde ik ook wel van af.
Maar wat nou als ik toch zwanger zou zijn, want we hebben tenslotte wel gewoon geklust.
In de bijsluiter staat niet gebruiken bij een wens van zwangerschap of een zwangerschap dat daar te weinig overbekend is.
Ik ga er gewoon van uit dat het deze maand niet gelukt is omdat die antibiotica toch een eventueel eicel en zaadcel doodt.
Als het goed is had iemand rond 10 augustus zijn NOD?????? sorry kan even niet terugkijken wie dat was, maar vertel is er al wat???

Hallo allemaal ,
Ik ben nieuw hier en denk dat dit de juiste plek voor mij is.
Ik ben 28 jaar en heb een zoon van 4 en een dochter van 2.
Wij hebben besloten om voor een 3e te gaan .
Ik ben op van de zenuwen omdat ik het zo graag allemaal nog 1 keer mee wil maken maar vooral ook omdat ik vrijdag de mirena spiraal laat verwijderen en ik niet weet wat ik daar van kan verwachten (1e keer)
En het plaatsen deed ontzettend pijn .
Wie heeft hier ervaring mee?
Groetjes 3ewonder

Hoi 3e wonder! Welkom hier. Spannend om er weer voor te gaan hè? Ik hoop dat het meevalt vrijdag!

Mari, hahaha, ja springen maar! Volgens de ovulatietest moet het nog gaan gebeuren, volgens Fertilityfriend (=website) zou 'ie al gesprongen zijn, maar ik denk dat hij nog moet gaan. Ik heb net de laatste van de O-test gebruikt en vind het erg duur, dus ik denk dat we maar gewoon doorklussen tot m'n temp flink stijgt.
Ben je trouwens de vorige twee keer vroeger of later bevallen?

Janneke, ik schat nog een paar dagen en dan kom ik bij je in de wachtkamer zitten. Lekker kopje koffie erbij, chocolaatje.....mmmm!

Bobbian, voel je je al weer wat beter? Je had er zo'n last van!

Ja ik heb helemaal geen pijn meer dus die kies eruit heeft echt geholpen.
Maak mij nu dus druk over die antibiotica, mijn darmen zijn er ook helemaal van slag van.
Maar je moet altijd je kuur afmaken dus t/m donderdag avond moet ik die pillen nog slikken.

Hey,

@ Bobbian; fijn dat je helemaal van de pijn af bent, en dat je darmen van slag zijn is een bijwerking van de ab-kuur, zag ik vaak op mijn werk, alleen waren die mensen incontinent dus dat was feest dan whahaha.
@ Derde wonder; welkom!!
@Tess; ja gezellig kom erbij zou ik zeggen hihihihi

Verder zou ik vandaag mijn innesteldag hebben, wist ik niet, maar had allemaal menstruatie-achtige pijntjes, dus heb effe geinternet, hoezo erg?
Dus ben benieuwd................

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan