Nieuwe mama's voor derde kindje

ik zie bij het forum van zwanger zijn niet eens dat je per maand kan indelen. Bij mijn eerdere zwangerschappen had je van die fora per maand. Met Casper was dat augustus. Ik heb daar twee internetfora aan overgehouden met een hele club meiden die elkaar regelmatig zien, en elke dag spreken via het forum .Deze maand worden alle kindjes twee jaar.

Ik blijf hier hoor.
Ik werk overigens wel, zie allemaal 'thuismoeders'' (ik nu ook even ;) )
Ik sta twee dagen per week voor de klas. Dat begint dus over een paar weken weer. Kan ik nu lekker mijn rust pakken en toegeven aan mijn vermoeidheid.
Overigens heb ik al een afspraak staan bij de mensendiecktherapeut, want ik heb gelijk last van mijn bekken, en dat de hele zwangerschap. Erg vervelend en pijnlijk. Op het laatst kan ik bijna niks meer in huis, maar ja, daar moet ik maar weer doorheen. Het is het wel wel waard. He meiden,
ik strooi GLITTERS naar jullie, en hopenlijk volgen jullie me snel! Laten we gezellig hier blijven met elkaar!
Groetjes Mari

Hey Marjan,

Ik duim voor je dat je het weekend geen migraine krijgt hihihi, en dat het raak mag zijn

Groetjes Janneke

Nou ik zit echt in de lappenmand.
Ik barst werkelijk van de pijn in mijn mond.
Donderdag naar de tandarts geweest, zenuwbehandeling gehad en wortelkanaalbehandeling en antibiotica en pijnstillers, nou gisteren (en helaas ook vandaag) wordt ik gillend gek van de pijn.
De pijnstillers werken niet.
Ben dus gisteren weer naar de tandarts geweest maar die kan niets vinden in mijn kies, wel heeft hij de noodvulling eruit gelaten zodat de druk eraf kan die ik voel maar het helpt niets.
Lag gewoon te huilen van de pijn vanmiddag en dat precies in mijn klusweekend omdat mijn eisprong dit weekend is.
Als het morgen nog zo erg is, zeg ik dat de tandarts die kies er maar uit moet halen.
Volgens hem moet de antibiotica pas aanslaan na 3/4 dagen of te wel ik moet niet zeuren.
Balen dat ik dus nu net antibiotica slik en dus pijnstillers en extra paracetemol omdat ik barst van de pijn.
Omdat hij niets kan vinden in mijn kies is hij bang dat het mijn bot is en daarom wil hij die kies er niet uithalen omdat hij eigelijk niet weet waar de pijn vandaan komt.
Dus meiden, ik baal als een stekker dat het precies dit weekend is en dat ik mij gek slik aan medicijnenzooi!!!!!!

Hey Bobbian,

Wat rot voor je, ik weet waar je over praat..........heb ik verschillende malen gehad en nu dus behoorlijke angst voor de tandarts.
Wel zo dubbel zo rot dat het net idd dit weekend moet zijn, ja tips weet ik zo niet. eventueel paracetamol met een ibuprofen samen, dit versterkt elkaar.
In ieder geval sterkte en succes ermee!

Groetjes Janneke

Dat is balen Bobbian. Ik heb het ook gehad, maar die behandelingen hielpen bij mij gelukkig wel. De pijn is inderdaad niet te harden. Sterkte!
Mari, gefeleiciteerd met je zwangerschap. Hier zijn de wachtdagen. Ergens halverwege deze week heb ik mijn NOD. Ben benieuwd. Heb eigenlijk geen klachten, maar die heb ik nooit, ook niet als ik zwanger was.
Maandag weer aan het werk. Heb een paar heerlijke weken vakantie en over 4,5 week gaan we weer. Wat een luxe! Dan gaan we met vrienden naar Turkije. Heb ik alweer zin in.

Meiden allemaal veel klusplezier. Toi, toi.

Groetjes Mamajo

Nou de kies is eruit en wat een opluchting, de pijn is weg.
Ik kreeg gewoon maagpijn van alle pijnstillers.
Wel moet ik de antibiotica kuur afmaken.
Dit is een vrij zware kuur omdat hij bang was dat het in mijn bot zat.
Dus ik ben bang dat dit een vergeefse maand is.

ow, bobbian, wat een ellende allemaal!!
Sterkte!
En mamajo, ik hoop dat de RD wegblijven!!Spannend joh!

Terug
Bovenaan