Nieuwe mama's voor derde kindje

Hey,

Vandaag een test gedaan, deze was negatief, maar ook nog niet ongesteld dus tja.........mijn cyclus zal wel naar de 5 weken gaan, zoals van te voren. Ben benieuwd, hoop iig dat hij niet onregelmatig word of helemaal wegblijft zoals voor mijn eerste zwangerschap.
Mamajo, jou naam komt me bekend voor , van wanneer zijn je dochters als ik vragen mag?
Ik heb ook 2 miskramen gehad, en het viel me gelukkig mee,ook wel twee vroege hoor.
Mbt de keizersnedes: de eerste was echt zeer pijnlijk, althans de nasleep, maar toen had ik ook al een bevalling van 26 uur achter de rug, dus toen was ik gesloopt, ook daarna ook nog een grote infectie gekregen aan mijn litteken, dus wat dat betreft zag ik er wel tegenop. De tweede was gepland, en viel 100% mee, stond de 2e dag al weer onderr de douche dus 2x een keizersnede met 2x een totaal andere afloop.................
Hm sorry, weer een lang verhaal geworden.............

Groetjes Janneke

Duh, ik heb het al gevonden hoe oud je dochters zijn.........................ben ook niet meer echt wakker

Hai!

Wat gaat het snel met alle reacties, wauw! Leuk dat er al meteen zoveel 'gebabbeld' wordt. En iedereen heeft ook al best een hoop meegemaakt, lees ik. Niet allemaal even gemakkelijk!

Ik heb bij mijn tweede een keizersnee gehad, want mijn zoontje lag niet goed voor de uitgang. Balen, want met weeën opvangen ging nu véél beter dan de eerste keer! Maar ik was wel erg blij dat het gedaan werd, want hij kreeg het bij iedere wee steeds moeilijker. Ik hoop dat ik de volgende keer (als het lukt!) weer 'gewoon' mag bevallen.

Janneke, mócht je de tweede keer niet 'gewoon' bevallen?

Ik heb afgelopen week éindelijk mijn eisprong gehad (op dag 39!!!). Goed geklust gelukkig, dus wie weet!

Mamamadelief, eigenlijk wel fijn dat je alweer ongesteld bent. Ik heb 9 maanden borstvoeding gegeven, maar ben pas na een maand of 11 weer ongesteld geworden. Bij mij ligt de boel kennelijk langdurig overhoop na zwangerschap en borstvoeding....

Groetjes!
Tess

Hey,

Nou Tess, dan is het te hopen dat het resultaat heeft gehad whahahaha
Maar om op je vraag terug te komen, de tweede keer mocht ik gewoon bevallen, maar de gynecaloog raadde dat ten zeerste af, en tja wat doe je dan he.....................
Hoe gaat het verder met jullie?
We hebben een rustig weekend gehad, dadelijk de jongste nog een fles en dan ook zij naar bed en dan lekker de avond voor ons eigen, heerlijk!!

Groetjes Janneke

Ha die Janneke,

Ja, ik zit het me om de haverklap af te vragen. Ik voel ook vanalles, maar misschien alleen maar omdat ik het zo graag wíl voelen (beetje misselijk, beetje rugpijn, etc.).....

Hoe is het bij jou? Zaterdag was het nog negatief; ben je inmiddels ongesteld geworden of is er nog een kans?...
Logisch dat je bij zo'n aanbeveling van de arts dan dus voor een keizersnee kiest!

Wij hebben juist een druk weekend gehad met diverse feestjes. Was erg gezellig en de tijd gaat ook meteen lekker snel! Ik heb de kinderschare net in bed.... heerlijk! Even een momentje voor mama... hahaha

Hey Tess,

Nee, ik denk dat ik vandaag toch wel ongesteld ga worden, had net oud bloed met afvegen, dus het zal wel gaan doorzetten............
maakt niet uit, word ik tenminste ongesteld.
Het zou wel gaaf zijn als je nu al zwanger was, Tess!!
Hoe oud zijn de mama's eigenlijk, Ik zal zelf beginnen, ik ben 27 jaar en sinds juni fulltime thuis, heerlijk!!

Groetjes Janneke

Hoi!

Het is niet m'n bedoeling je gek te maken, maar het kán natuurlijk ook oud innestelingsbloed zijn! Dat had ik bij de eerste ook...

Ben ook al een poosje fulltime thuis en vind het ook heerlijk! En oh ja, ik ben al 36....

Groetjes,
Tess

Hoi,

Ook ik ben een thuisblijf moeder, alweer 5 jaar, ik vind het heerlijk.
Ik ben 35 jaar.
29 juli is het weer mijn NOD en ik hoop nu eindelijk in ronde 6 dat het gelukt is, maar ja ik wacht af.

Terug
Bovenaan