Nieuwe mama's voor derde kindje

Wat leuk allemaal fulltime moeders. Zelf werk ik 2 om 3 dagen en gaan de kids dan naar de opa's en oma's, wat dus geen enkel stress oplevert. Heb het zelf erg naar mijn zin en het is zo een mooie verdeling voor prive en werk. Zelf ben ik 33 jaar en zijn we al lekker aan het klussen ;-).
Gr. mamajo.

Hey,

Nu echt ongesteld. Met fijne krampen en zware benen, zo fijn die eerste dagen!!!
Dus op naar ronde 2, hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn, zou wel leuk zijn!!
Toch heeft dit ook wel wat, weer toeleven naar een zwangerschap.
Wij moeten gewoon op vacantie, ben alletwee de keren zwanger teruggekomen van vacantie whahahaha.
Tot 1 juni heb ik ook nog gewerkt, maar door allerlei omstandigheden ben ik dus gestopt, bevalt me erg goed!
Mamajo, wat doe je voor werk?
Ja Bobbian, ik hoop dat het voor jou dat het raak is, ik zal voor je duimen, oke?
Nou, vandaag van het heerlijke weer genieten, en dadelijk ff de ramen wassen..........

Groetjes Janneke

Hoi!

Bobbian, ik heb m'n NOD ook rond die dag! Kunnen we tenminste samen in spanning afwachten, hahahaha.
Ben gisteren trouwens ziek geworden; koorts, zere keel, verschrikkelijk moe....bleeeh. Nou ja, gaat wel weer over.

Heerlijk mamajo, dat je zo'n goede balans hebt kunnen vinden tussen werk en privé! het gaat er tenslotte om dat je je goed voelt en in balans, niet waar? Daar varen de kinderen ook het beste bij, is mijn ervaring.

Dus toch, Janneke, jammer! Maar wie weet wordt het inderdaad weer een vakantiekindje voor jullie, hahaha! Ja, ik geniet ook weer van het toeleven naar een zwangerschap. Het is een bijzondere tijd in ons leven, nu we al barend een gezin opbouwen, vind ik. (om het maar eens zo uit te drukken, hahaha!).

Ik ga even een uurtje plat nu de kids op bed liggen, ik val bijna in slaap op het toetsenbord...

groetjes,
Tess

Nou Tess, hebben we elkaar aangestoken over het internet haha want ik heb ook een zere keel en ben onwijs moe.
Voel mij rillerig en trillerig.
Leuk dat we rond dezelfde dag ongesteld moeten worden, misschien dat dubbelduimen helpt?? haha

Gaan we gewoon proberen Bobbian! baat het niet, dan schaadt het tenslotte ook niet!
Ja, die symptomen had ik ook. Voel me vandaag weer een stuk beter gelukkig, alleen nog een zere keel...

Heb jij ook wat zwangerschapssymptomen? Ik een heel klein beetje - licht ongi-gevoel, ik voel m'n borsten een beetje, mijn onderrug ook, heb minder eetlust (of komt dat door die keel?).... Ik voel alles zo licht, dat ik het me waarschijnlijk inbeeld. Ik wil zo graag!

(Duim duim duim)2 (Duimen in het kwadraat! Hhahaha)

Liefs,
Tess

Nou, ik heb me niets ingebeeld, alleen de verkeerde kant op gedacht. Zojuist ongesteld geworden. Bleeeeh!
Oké, op naar de volgende ronde dan maar!

Hey,

Oh jammer Tess, maar je gaat ook van alles denken, gewoon omdat je zo graag wilt............heb ik ook hoor!
Heeft het dinsdag bij jullie ook zo lelijk gedaan mbt het weer, we hebben gewoon hagelschade!
Word weer een hoop papierwerk...............

Groetjes Janneke

Nou Tess, wat geef je allemaal wel niet door via internet, mijn datum is toch echt 29 juli maar heb bij het afvegen ook een beetje bloed ???!!!!!
Ik snap er niets van, als dit een echte ongesteldheid gaat worden dan is het in ene maar 21 dagen, dat zou echt raar zijn.
Maar ik ga er eigelijk vanuit dat dit niets is (hoop ik)
Volgens de berekeningen zou een innesteling al 20 juli plaats moeten vinden als het raak zou zijn en het is nu tenslotte al 23 juli.
Via de ovulatietesten van mijn positieve test op maandag 13 juli, ze zeggen toch altijd dat na de eisprong het altijd 14 dagen later is dat je ongesteld wordt????
Nou ja ik zie het wel, jammer Tess voor jullie.

Terug
Bovenaan