Nieuwe mama's voor derde kindje

Nou Bobbian, spannend!!
Hoop dat het een innestelingsbloeding is...........zal voor je duimen!

Groetjes Janneke

Nou volgens mij dus deze keer een cyclus van 25 dagen want het begint vandaag echt doo te zetten.
BALEN!!!!!!
Ik wordt echt gek van mijn cyclus.

Hoi!

Bobbian, wat balen dat het nu toch doorzet! Ik zat alles netjes op volgorde te lezen en hoopte dus ook even dat het bij jou innestelingsbloed zou zijn, want ten eerste kan dat geloof ook best een dag later gebeuren en ten tweede hoeft het bloed daarvan niet per se direct naar buiten te komen, toch? Maar helaas, het bleken toch de rode duivels....

Overigens, nu ik toch bij een wat rood onderwerp ben... Mag ik vragen hoe jullie menstruatie nu gaat in vergelijking met toen jullie nog geen kinderen hadden? Bij mij is het namelijk veel zwaarder en langer dan vroeger. Ik ben sinds ik voor het eerst zwanger werd jarenlang niet meer ongesteld geworden, en nu dus pas weer voor de tweede keer. Ik weet niet wat me overkomt! Het is echt een verschil met vroeger! Ik dacht dat het juist lichter zou worden....

Zeg, ik vind het erg gezellig met zijn drieën, maar waar zijn de overige mama's? Ik ben ook heel benieuwd hoe het met jullie gaat! Laten jullie wat van je horen?

Groetjes,
Tess

Hier ben ik ook weer eens.. Mijn menstruatie verschilt volgens mij niet zo veel als voor mijn zw.schappen. Ik had wel tussen mijn eerste kindje en dat we gingen voor de tweede, een hele onregelmatige cyclus met flink wat bloed, maar volgens mij lag het toen omdat ik enkele maanden aan de cerazette zat. Nu heb ik dit niet gedaan en is het tot nu toe rond de 28 dagen en gemiddeld bloed verlies.
Volgens mij heb ik vandaag mijn ei gevoeld, dus we hebben geklust. Ben benieuwd of het heeft geholpen. Toi, toi voor mij zelf en de rest.
We gaan in ieder geval morgen lekker op vakantie. Heerlijk
Iedereen succes en veel klusplezier ;-)
Gr. mamajo

Ha Mamajo!

Spannend voor jullie dus! Ik ga heel hard voor je duimen.

Wat is cerazette???

Fijne vakantie in ieder geval en hopelijk goed nieuws als je terugkomt!

Groetjes,
Tess

Hey allemaal,

Hmm, kan niet zeggen dat mijn ongesteldheid minder of erger is geworden........... maar hier is het gelukkig weer voorbij!
Jammer Bobbian, ik snap ook mijn cyclus niet helemaal maar ja..........
Mammajo: een hele fijne vacantie, en hoop idd dat je terug komt met goed nieuws!
Tess: heb je dat ooit laten onderzoeken waardoor het kwam dat je niet ongesteld werd?
En, allemaal een fijn weekend gehad? We waren gisteren bij mijn schoonzusje die in november is uitgeteld, dit is hun eerste kindje, dan kriebelt het wel weer heel erg hoor............ook weerecht leuk al dat kleine spul.
Maar ga stoppen, manlief zit met de kindjes in bad, en nu moet ik er een paar uitvissen..........

Groetjes Janneke

Nou eigelijk weet ik niet meer hoe het voor de zwangerschappen was want ik slikte al 13 jaar de pil toen nr 1 kwam daarna gelijk na 4 weken na de bevalling weer aan de pil (was toen weer voor het eerst ongesteld) toen met de pil gestopt, ik vind het eigelijk minder de ongesteldheid zonder pil.
Had het idee dat ik in mijn stopweek van de pil altijd meer verloor.
Nu wordt ik er echt gek van, het zet toch niet onwijs door maar ja ik verlies wel beetjes bloed en gewoon echt helder rood.
Zal ik dus maar gisteren aanhouden als eerste dag???

Hey Bobbian,

Zou ik wel doen, gisteren aanhouden als eerste dag. Ik heb eerst wel de pil geslikt, maar nu mag ik het niet meer, dus in de tussentijd zijn hier condooms in huis, manlief is blij dat ze nu weer in de la mogen blijven liggen, en na ons derde kindje zal ik gesteriliseerd gaan worden .

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan