nieuwe moeders voor derde kindje deel..5

Gisteren NOD maar nog geen ongi te bekennen, temp is nog steeds hoog maar vanmorgen geen positieve test helaas.....dat wil zeggen als ik em in het licht hou en een beetje schuin en dan heeeeeel goed kijk denk ik een heeeeeel vaag lijntje te zien maar waarschijnlijk komt dat omdat ik em graag wil zien en als je dan maar lang genoeg kijkt.......Over een paar dagen maar weer proberen als tenminste intussen de duiveltjes niet arriveren....

Vanmorgen een testje gedaan en een heeeeel licht streepje. Ik hoef em nu niet schuin te houden in het licht zoals afgelopen vrijdag. Maar toch twijfel ik, het streepje is zichtbaar maar wel heel erg licht. Ik ben toch al 6 dagen overtijd dan zou ie er toch vanaf moeten knallen die tweede testlijn......heb maar een CB digitale test besteld dus dan test ik donderdag of vrijdagmorgen nog maar een keer misschien is het dan duidelijk.......

O meid wat spannend, ik kan ook niet wachten tot het donderdag is voor jou haha.
Hou ons op de hoogte he,
En een streepje is een streepje!!!!!!

Heb gistermiddag een CB digitale test gedaan en ik ben ZWANGER!!!! volgens de test 1-2 weken maar of dat klopt vraag ik me af, heb wel rood/bruin verlies gehad gisteren dus hopelijk blijft het goed gaan......gelukkig was het niet zo veel maar toch wordt je daar nerveus van.......

Vandaag ook nog steeds, alleen nu heel licht bloedverlies, wordt er erg nerveus aan en ben bang dat het toch misschien niet goed gaat....en we gaan maandag op vakantie

Het is toch niet goed gegaan, het is toch op een vroege miskraam uitgelopen helaas.....

Terug
Bovenaan