A
Anoniem
Guest
Hier nog steeds geen ei ontdekt.......geen duidelijke tempstijging......vorig ronde zo'n nette cyclus en nu op dag 24 nog steeds geen ei te bekennen.....we doen goed ons best wat betreft het klussen en kunnen er gelukkig van genieten maar snap niks van mijn cylussen, dacht vorige ronde echt de regelmaat weer terug te hebben maar dat blijkt deze keer toch weer anders. Weeeer afwachten dus........ben blij dat we in de zomervakantie lekker een weekje weg gaan, nog 4 weken voor we weg gaan, dan effe geen temperatuurcurves, niet druk maken om vruchtbare dagen en eisprongen......heeeeerlijk! Als ik het tenminste los kan laten.........
Jose, kan me voorstellen dat je na een jaar er wel eens klaar mee bent en gewoon wil gaan genieten van een derde zwangerschap! Tja, en die klachten, zou er ook onzeker van worden en zeker omdat je de vorige twee keer toch ook bloedingen tijdens je zwangerschap had. Maar aan de andere kant wil je jezelf ook niet gek maken......Pfff al die onzekerheid toch steeds! Dan slaat de twijfel toch weer toe...........
Jose, kan me voorstellen dat je na een jaar er wel eens klaar mee bent en gewoon wil gaan genieten van een derde zwangerschap! Tja, en die klachten, zou er ook onzeker van worden en zeker omdat je de vorige twee keer toch ook bloedingen tijdens je zwangerschap had. Maar aan de andere kant wil je jezelf ook niet gek maken......Pfff al die onzekerheid toch steeds! Dan slaat de twijfel toch weer toe...........