nieuwe moeders voor derde kindje deel..5

Hier nog steeds geen ei ontdekt.......geen duidelijke tempstijging......vorig ronde zo'n nette cyclus en nu op dag 24 nog steeds geen ei te bekennen.....we doen goed ons best wat betreft het klussen en kunnen er gelukkig van genieten maar snap niks van mijn cylussen, dacht vorige ronde echt de regelmaat weer terug te hebben maar dat blijkt deze keer toch weer anders. Weeeer afwachten dus........ben blij dat we in de zomervakantie lekker een weekje weg gaan, nog 4 weken voor we weg gaan, dan effe geen temperatuurcurves, niet druk maken om vruchtbare dagen en eisprongen......heeeeerlijk! Als ik het tenminste los kan laten.........

Jose, kan me voorstellen dat je na een jaar er wel eens klaar mee bent en gewoon wil gaan genieten van een derde zwangerschap! Tja, en die klachten, zou er ook onzeker van worden en zeker omdat je de vorige twee keer toch ook bloedingen tijdens je zwangerschap had. Maar aan de andere kant wil je jezelf ook niet gek maken......Pfff al die onzekerheid toch steeds! Dan slaat de twijfel toch weer toe...........

Balen Linda dat er geen duidelijkheid in je cyclus komt.
Jose ik hoop zo voor je dat je stiekem wel zwanger bent en dat het weer zo gek gaat als de verleden keer, zou super zijn als je er achterkomt en dan al heel wat weken verder bent.
Ik duim voor je hoor!!!

Hé meiden,
aangezien ik er gek van die misselijkheid werd, toch maar een test gedaan. Gewoon ook omdat ik ervan wilde zijn van die gedachte zal het wel of niet. Nou duidelijk hoor, njet. Helaas. Was niet teleurgesteld, maar hoopte het wel ivm eerdere ervaringen. Maar goed. Ik ga er "gewoon"van uit dat ik over 2 weken een positieve test heb.. Dus nog even afwachten.
En linda, blijf positief die eisprong komt wel en wie weet in de vakantie...
Gr. josé

Jammer dat de test negatief was Jose, maar inderdaad...wie weet!

Nou hier eindelijk weer een eisprong ontdekt!! Zoals het nu lijkt heb ik op CD 25 een eisprong gehad, een week later dan de vorige ronde. Temp is nog steeds stijgende zit nu op CD 30. Moet nog effe geduld hebben dus. Nu NOD 15 juli. Ik ga me deze keer (hopelijk) niet weer laten meeslepen door allerlei kwaaltjes die ik denk te voelen, al valt dat niet mee.......gewoon rustig afwachten..........

Gelukkig.. wel een eisprong. Maarre.. wat is CD?? claerblue dag, ha, ha.
Wat een wedstrijd hè gisteren.. Ik ben benieuwd of ze de cup gaan pakken. Zou wel heel erg leuk wezen. Zit er beetje over na te denken om dan dinsdag naar A'dam te gaan voor de huldiging. Zal wel een hele happening wezen. Was er in 88 (jee, da's lang geleden!) ook bij toen ze in Eindhoven landden. GEweldig was dat.. Moet wel werken, maar dat is de laatste dag voor mijn vakantie, dus.. mwah.. wie weet.
Het wordt in ieder geval spannend.
Groetjes José

CD= cyclusdag

Is vast leuk om zo'n huldiging mee te maken, zo vaak gebeurd dat niet! Mijn man volgt het allemaal ook vol spanning, ik ben niet zo'n voetbalfan maar ben wel heel benieuwd of ze het gaan halen! Zou wel heel mooi zijn voor zo'n klein landje toch? Ik hoorde wel dat, mochten ze de finale winnen, de voetballers elk 3 ton vangen! Nu al een ton verdiend pp door het behalen van de finale....wat een bedragen zeg.....

Ben in afwachting van mijn NOD morgen.........

Jose, hoe is het met jou?

En de rest....alles goed met iedereen?

Heb jij hem morgen al. Spannend Tja ik weet het nog niet bij mij zelf. Iets van komend weekend. Mijn vorige nod begon een beetje vaag..
Ben wel rete chagerijnig. Of het nu door het weer komt (warm) of de aankomende vakantie (stress).. Ik wacht af.. Ik ga er nog steeds voor

Gr. JOsé

Terug
Bovenaan