nieuwe moeders voor derde kindje deel..5

Zo, die frustraties heb je effe lekker van je af geschreven!! Dat moet ook kunnen. En ja, het is ook niet eerlijk, sommige worden al zwanger als ze alleen nog maar naar elkaar kijken en anderen......tja. En ook al heb je al twee dochters, je mag boos en gefrustreerd zijn omdat je geduld zo vreselijk op de proef wordt gesteld. Meid, gooi het er lekker uit!!

tess van harte met je dochter.
jose even van je af schrijven voelt vast erg lekker en is zeker te begrijpen.Ik weet zeker dat we het hier allemaal begrijpen en voor je duimen dat het toch snel zo mag zijn.

Hier gaat alles goed.Sebas was alleen veel afgevallen en mag nog niet naar buiten.De borstvoeding gaat goed,alleen die gebroken nachten!!!!!!!Snachts als hij heeft gegeten en ik leg hem in de wieg word hij vaak weer wakker en huilt de hele boel bij elkaar.Verder is hij erg makkelijk.

Groetjes Sandra.

He Tess gefeliciteerd, ben ook erg benieuwd naar haar naam!!.
Jose logisch hoor dat je het helemaal gehad heb, ik blijf ik voor jullie duimen dat het binnenkort mag lukken.
Sandra succes met de nachten.
Ik blijf mij echt verbazen over Brannon, wat een verschrikkelijk makkelijk kind, echt een kadootje, je hoort hem niet en je zou hem daarom vergeten.
Hij krijgt sávonds om 22.30 de fles en dan sóchtend om 5.30 en soms zelfs later weer de fles, dus ik krijg gelukkig genoeg nachtrust.
En huilen doet hij eigelijk ook niet ( nou en dat is iets wat ik echt niet ben gewend want die andere twee hebben de eerste maanden wat afgehuild.
Kortom we zijn echt!! aan het genieten.

Sandra en Tess, succes met de gebroken nachten! Bobbian wat heerlijk zo'n makkelijk mannetje! Kan me voorstellen dat je dan echt kan genieten als je zelf ook lekker uitgerust bent. Wat een verschil kan dat zijn, de ene huilt heel wat af en de ander hoor je niet.

Gaat het alweer een beetje Jose?

Hey meiden,

Hoe is het met iedereen?
Ben behoorlijk ziek geweest, vandaar dat ik er lange tijjd niet ben geweest.............
Hier gaat alles goed, op d bekende kwaaltjes na, ben nu alweer 14 weken zwanger.........echo was helemaal goed gelukkig!
Nou , geniet van het mooie weer!

groetjes Janneke

He Janneke fijn dat de echo goed was.
Hier alles goed, lekker aan het genieten.
Brannon heeft verleden week alweer z'n eerste prikken gehad, hij heeft voor het eerst eens echt gehuild, wist niet wat ik meemaakte haha. ik sta er echt over verbaasd hoe rustig en stil mannetje dit is, ik moet echt opletten dat ik hem niet vergeet.
Hoe gaat het met de rest van jullie???

Janneke wat fijn dat je echo goed was!!

Hier alles rustig, met de ovutesten ben ik niet veel wijzer geworden schijnbaar heb ik deze keer toch weer een langere cyclus want mijn temp is ook nog niet gestegen, gisteren op laagste punt ooit, 36.3. Wellicht dat ie de komende dagen gaat stijgen en er dan een eisprong uit naar voren komt Ik had al eerder een dipje in temp en twee dagen een lichte stijging maar daarna daalde het weer. Er zit weinig anders op dan afwachten wat de temperatuur bij mij de komende dagen gaat doen. Zit nu op CD 23. We doen in elk geval goed ons best wbt klussen!! Hopelijk heeft dat resultaat!

Sandra en Bobiaan, wat fijn dat jullie zo kunnen genieten van jullie derde wonder. Enne.. eens komt er een eind aan die gebroken nachten!
Janneke, fijn dat het allemaal goed gaat.
En Linda, hopelijk snel een positief eisprong resultaat. Toi, toi.
Hier heb ik het gevoel alsof ik in de finale sta. Alsof het deze maand de laatste kans is... Dat is het natuurlijk niet, maar goed, zoals jullie al hebben kunnen lezen in het vorige mailtje ga ik er (zogenaamd) vanuit dat ik inderdaad in de vakantie een franse zw.test ga kopen, omdat ik het nu genoeg vind.
We zijn een jaar verder.. grr. En daarbij komt ook nog eens dat ik me al een paar weken 's ochtends misselijk voel. Wilde van de week al een test kopen, maar ik dacht ben toch niet gek. Was toch vorige week ongesteld. Ook al was het een hele vreemde. Eerst een paar dagen bijna niets, toen 2 dagen 2 x een tampon vol en daarna weer minder tot weinig... Tja, bij mij kan alles dus dan ga je toch denken zal ik dan toch niet... Bij onze 2 dochter kwam ik pas na 9 weken achter, omdat ik dacht dat ik elke keer ongesteld was..
Ik kijk het nog wel even aan en zie het wel.
A.s. zondag zou ik ongeveer weer mijn eisprong hebben. Kijk wel of ik het weer kan zien..
Maar in ieder geval, denk ik niet dat ik zwanger ben.

Gr. José

Terug
Bovenaan