Sandra en Bobiaan, wat fijn dat jullie zo kunnen genieten van jullie derde wonder. Enne.. eens komt er een eind aan die gebroken nachten!
Janneke, fijn dat het allemaal goed gaat.
En Linda, hopelijk snel een positief eisprong resultaat. Toi, toi.
Hier heb ik het gevoel alsof ik in de finale sta. Alsof het deze maand de laatste kans is... Dat is het natuurlijk niet, maar goed, zoals jullie al hebben kunnen lezen in het vorige mailtje ga ik er (zogenaamd) vanuit dat ik inderdaad in de vakantie een franse zw.test ga kopen, omdat ik het nu genoeg vind.
We zijn een jaar verder.. grr. En daarbij komt ook nog eens dat ik me al een paar weken 's ochtends misselijk voel. Wilde van de week al een test kopen, maar ik dacht ben toch niet gek. Was toch vorige week ongesteld. Ook al was het een hele vreemde. Eerst een paar dagen bijna niets, toen 2 dagen 2 x een tampon vol en daarna weer minder tot weinig... Tja, bij mij kan alles dus dan ga je toch denken zal ik dan toch niet... Bij onze 2 dochter kwam ik pas na 9 weken achter, omdat ik dacht dat ik elke keer ongesteld was..
Ik kijk het nog wel even aan en zie het wel.
A.s. zondag zou ik ongeveer weer mijn eisprong hebben. Kijk wel of ik het weer kan zien..
Maar in ieder geval, denk ik niet dat ik zwanger ben.
Gr. José