A
Anoniem
Guest
Lekker dat het met de kleine man goed gaat. En inderdaad het is niet pijnlijk hoor. Het is meer pijnlijker voor mij dat een vriendin wel lekker zwanger is van nr. 3. Ik gun het haar absoluut, maar balen is het wel, temeer omdat we anders een week zouden scheelden..
Gisteren weer een collega die vertelde dat ze zwanger was van nr. 3.
Nu met ovutesten in de weer, maar tot nu toe nog niets. Moet ook weer een uitstrijkje laten maken. Zo snel mogelijk maar doen, zijn we daar ook weer vanaf.
Merk wel dat het met ups en downs gaat. Ik heb het nu meerdere mensen op mijn werk verteld en het verlicht wel. In de vriendengroep weet eigenlijk nog niemand.. Ze vragen er niet naar (dan bedoel ik gewoon de vraag.. Hoe gaat het met je) en ik vertel het niet zo maar.
Nou ja.. ik denk maar niets meer, hoop maar niets meer en we zien wel.
Ik heb nu weer weekend, ja lekker hoor. 2 om 3 dagen werken, worden collega's altijd jaloers als ik weer roep Prettig weekend op dinsdag.
Nou meiden, fijn weekend, ha, ha.
groetjes José
Gisteren weer een collega die vertelde dat ze zwanger was van nr. 3.
Nu met ovutesten in de weer, maar tot nu toe nog niets. Moet ook weer een uitstrijkje laten maken. Zo snel mogelijk maar doen, zijn we daar ook weer vanaf.
Merk wel dat het met ups en downs gaat. Ik heb het nu meerdere mensen op mijn werk verteld en het verlicht wel. In de vriendengroep weet eigenlijk nog niemand.. Ze vragen er niet naar (dan bedoel ik gewoon de vraag.. Hoe gaat het met je) en ik vertel het niet zo maar.
Nou ja.. ik denk maar niets meer, hoop maar niets meer en we zien wel.
Ik heb nu weer weekend, ja lekker hoor. 2 om 3 dagen werken, worden collega's altijd jaloers als ik weer roep Prettig weekend op dinsdag.
Nou meiden, fijn weekend, ha, ha.
groetjes José