nieuwe moeders voor derde kindje deel 6

Lekker dat het met de kleine man goed gaat. En inderdaad het is niet pijnlijk hoor. Het is meer pijnlijker voor mij dat een vriendin wel lekker zwanger is van nr. 3. Ik gun het haar absoluut, maar balen is het wel, temeer omdat we anders een week zouden scheelden..
Gisteren weer een collega die vertelde dat ze zwanger was van nr. 3.
Nu met ovutesten in de weer, maar tot nu toe nog niets. Moet ook weer een uitstrijkje laten maken. Zo snel mogelijk maar doen, zijn we daar ook weer vanaf.
Merk wel dat het met ups en downs gaat. Ik heb het nu meerdere mensen op mijn werk verteld en het verlicht wel. In de vriendengroep weet eigenlijk nog niemand.. Ze vragen er niet naar (dan bedoel ik gewoon de vraag.. Hoe gaat het met je) en ik vertel het niet zo maar.
Nou ja.. ik denk maar niets meer, hoop maar niets meer en we zien wel.
Ik heb nu weer weekend, ja lekker hoor. 2 om 3 dagen werken, worden collega's altijd jaloers als ik weer roep Prettig weekend op dinsdag.
Nou meiden, fijn weekend, ha, ha.
groetjes José

Hey meiden,

Het zit jullie ook niet mee, ik had zo gehoopt dat ik eindelijk eens goed nieuws zou lezen!
Maar ik hoop van harte dat he binnekort toch raak mag zijn voor jullie!

Ik ben ondertussen ruim 25 weken zwanger, en het gaat eigenlijk heel erg goed, op het maagzuur na, maar dat neem ik er maar bij he...........
Ik geniet ontzettend van deze zwangerschap, en heb het idee dat jelle het ook vrij goed beseft dat er een baby gaat komen.

Hoe gaat het eigenlijk met de andere moeders?

Groetjes Janneke

Wat fijn, dat het goed gaat Janneke en dat je er lekker van genieten kan. Uiteraard hoop ik met je mee, dat we gauw met goed nieuws kunnen komen.
Heb in ieder geval vorige week de ovutesten van Clear Blue gebruikt. Op dat 15 eindelijk een positieve test. Ook van een vriendin een tip gekregen om vanaf dag 10 om de dag te klussen. Dus dat gedaan,maar toen dag 15 een positieve test was, hebben we uiteraard goed geklust, maar ik had het voor de zekerheid nog wel een keer extra willen doen, maar manlief was op, ha, ha. Nou ja.. kweet het niet meer. We zien het wel.
De wachtweken zijn weer begonnen.

Nou mamajo, uik duim voor je dat het klussen gelukt is.
Zo wie zo blijf ik voor jullie allemaal duimen hoor.
Hier gaat het goed, Brannon is overmorgen 5 maanden en wat een zoet mannetje, ik weet nog steeds niet wat ik meemaak, wist niet dat het zo kon.

Ik duim voor je Jose.......

Bobbian wat heerlijk zo'n rustig mannetje.....genieten zeg!

Hier wachtende op mijn ei......ik had gehoopt op een vroeg ei maar nu op dag 18 en nog steeds niks.....ik wordt dat wachten soms wel een beetje zat.....maar er zit niks anders op!

Vandaag al bloedverlies. Had het nog niet verwacht. Ik geloofde er in niet in, maar je blijft hopen hè...

Terug
Bovenaan