nieuwe moeders voor derde kindje deel 6

Hier ook weer afwachten. Ik vermoed dat mijn eisprong al vroeg is geweest en nu maar hopen dat het raak is. Heb wel allerlei klachten net als de vorige keer. Dus heb wel hoop en ik geloof er zelfs in. Een teleurstelling is het even goed wel als het niet zo is. We wachten maar weer af en gaan er vanuit dat het wel allemaal goed blijft gaan.
De meiden zijn gisteren verhuist naar een groter bed en ze zijn heel trots. Ze hebben heerlijk geslapen en wat worden het dan al grote meiden. Heerlijk hoor.
Fijn dat je eisprong waarschijnlijk is geweest, en inderdaad het wachten is weer begonnen. Sterkte!
Groetjes José

Vanmorgen onze oudste weer naar school!! En al naar groep 3. Wat gaat dat toch snel. Ik had echt even een brok in mijn keel toen ie daar zo zat aan zijn tafeltje. Hij vond het zelf allemaal heel interressant want hij ontdekte een etui in zijn laatje en vond zichzelf wel erg groot worden nu want hij mocht nu op het grote plein spelen en dat mocht niet toen hij in groep 2 zat. En nu duurt het ook niet zo heel lang meer voor de jongste 4 wordt, in de herfstvakantie is ie jarig en hij gaat binnenkort ws een paar keer proefdraaien en na de herfstvakantie ook naar school!!! Ik mag de doos met tissues dan wel meenemen........ik schiet ook al vol wanneer ik de oudste uitzwaai als ie op schoolreis gaat.....tjeemig wat een dweil ben ik toch......ik schiet vast ook vol wanneer de oudste eindelijk zijn A diploma haalt, hij is nu al een jaar bezig en het begint nu een beetje op te schieten. Hebben jullie dat ook dat je bij zulke mijlpalen de zakdoek wel tevoorschijn kan halen? Ik weet gelukkig al dat ik niet de enige ben want mijn buurvrouw heeft het ook......

Dames ik denk dat het deze ronde weer niet gelukt is. Vanmorgen bruinrood verlies en ongi gevoel. Nog wel een hoge temp maar die zal dan morgen wel gaan zakken. Ben zo teleurgesteld deze keer. Had gisteren al zo'n baaldag, negatieve test en nu blijkt dat de ongi ws gaat komen. Ik had echt goede hoop deze keer. Maar iedere ronde dat het weer niet lukt is de teleurstelling weer groter. Ik was dit niet van plan, mij er zo door van streek te laten brengen. We zouden proberen voor een derde en zien waar het schip strand en anders waren we toch gewoon gelukkig met onze twee belhamels? Maar zo werkt het toch niet. En na iedere teleurstelling vind ik het moeilijker om de batterij weer op te laden en met frisse moed de volgende ronde in te gaan. Mijn rondes zijn steeds zo lang, 38 a 39 dagen. Dat betekent 3 weken wachten op een ei en dan weer twee weken wachten op NOD. Ik ga me steeds meer afvragen of niet gewoon gelukkig moeten zijn met onze jongens en me deze teleurstellingen steeds te besparen.....

Hè Linda, wat vervelend zeg.. Ik herken de gevoelens hoor.. Het goede gevoel en dan toch weer die voortekenen van die ongi, wat ontzettend balen is dat. Wij waren ook echt vol vertrouwen in deze maand. Had weer een opgeblazen buik en voor mijn gevoel strakke borsten, weinig trek (zelfs niet in chips!), allemaal dingen die ik anders echt niet heb. Afgelopen zondag getest en die bleef gewoon wit.. We hadden dat eigenlijk niet verwacht, maar hé het kon nog.. Totdat ik vanmorgen een aanstormende pukken ontdekte die weer aangeeft dat het eraan komt.. Heb er wel wat tranen voor gelaten hoor. Zoveel maanden wachten, zoveel maanden hoop en voor wat.. Begin na een jaar het gevoel te krijgen dat het een beetje troosteloze onderneming aan het worden is, zonder positief resultaat..
Sterkte!
José

Jij ook sterkte Jose. Wanneer zijn wij nou aan de beurt vraag ik me af.

Trouwens ben ik nu erg verward, ongi zet helemaal niet door, alleen twee keer wat bruinverlies gehad gisteren met 1 keer een spoortje bloed, verder niks meer. De hele dag een ongi achtig gevoel gehad maar vanmorgen zelfs een nog hogere temp dan gisteren! Gisteren was ik zo van slag door de negatieve test maandag en bruinverlies gisteren .Ik snap er niks van, ik verwachte echt mijn ongi en dan had mijn temp moeten dalen. Ik vind het erg verwarrend. Het zal nog wel gaan komen dan een deze dagen want dat bruinverlies is bij mij toch meestal een voorbode van menstruatie en ik wil me niet gaan voorstellen dat het wat anders kan zijn anders ben ik weer zo teleurgesteld als ik toch ongesteld ga worden straks.

Ja Linda nu sta je helemaal in dubio, zal het dan toch........ moeilijk hoor,elke keer lees ik jullie verhalen en hoop ik dat er iets positiefs in staat over een eventueel zwangerschap.
Hou ons op de hoogte en Jose jij ook veel succes en sterkte hoor.

Nog steeds een hogere temp en gisteren een drupje bloed en verder niks meer alleen een heel ietsiepietsie roze slijm. "klachtjes" heb ik ook wat maar wil me er niet teveel op vastpinnen. Ik wacht het weekend nog af en denk dat ik maandag dan maar een testje doe als de temp hoog blijft en er nog geen ongi is. Ik vind het wel moeilijk die onzekerheid, ik wil mezelf niet gek maken maar de hoop groeit nu de temp hoger blijft en de ongi uitblijft maar de teleurstelling ligt op de loer.........

Nou de spanning bouwt zich op hier, vanmorgen toch maar een testje gedaan....heeeeeeeeeel licht streepje, mijn man dacht hem ook te zien. De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat je verrekte goed moet kijken om em te zien. Maar, afgelopen maandag testte ik negatief en kon ik kijken wat ik wou maar zag ik echt helemaal niks. Dus je zou haast denken.......zij het niet dat mijn temp wel heel ietsje lager was vanmorgen. Hopelijk zakt ie morgen niet verder want dan komt die ongi er toch aan.......'k ga maar een CB digitaal bestellen/kopen en als het nog nodig is over een paar dagen maar weer testen........

Terug
Bovenaan