Hoi Linda,
Zoals jij het omschreef, dacht ik echt dat het wel eens raak zou kunnen zijn en nu toch weer ongesteld... Wat kan die hoop toch met je doen hè? Wij dachten het vorige week echt, hebben zelfs een test gedaan, maar die bleef harstikke leeg. En toen waren we nog verbaasd ook.. Een paar dagen later ongesteld geworden, weliswaar netjes na 4 weken, maar wat was ik kwaad. Wat had ik mezelf voor de gek gehouden, niet normaal. Het begint me nu ook eigenlijk wel allemaal op te breken, het wachten, die hoop, daarna de teleurstelling en weer wachten etc.. Zit ook op mijn werk waar ik mij eigenlijk niet kan concentreren, ben er met mijn gedachten niet bij. Ik ga deze maand echt ovutesten gebruiken en hopen dat het nu echt goed gaat komen. Zag alleen wel dat ik dan met (ja waar je al niet vooruit naar kijkt... ) de uitgerekende datum op 8 juni kom. Dat is de datum dat ik voor het eerst uitgerekend zou zijn toen ik mijn eerste miskraam kreeg. Wel dubbel, maar hopelijk wordt het nu een mooie afsluiting. Wish me luck, zodat het echt eens een keer het jaar van de baby's wordt. 2011.. here we come! Zeg ik stoer, maar of ik mij ook zo voel...
Linda sterkte in ieder geval en Bobiaan lief dat je met ons mee blijf hopen.
José