nieuwe nod lijst (vervolg)

Hier nog geen druppel bloed te zien.
Heb wel last van menstruatiepijn. Dus afwachten of het nog komt..

@chantal...het is weer altijd balen als de menstruatie weer er is... succes meid

Hi,

Zo, ik ben weer bij; al jullie berichtjes gelezen :) Succes allemaal. 8 Dec is mijn NOD, de 1e officiele!!! ;-) Spannend. Ik voel echt he-le-maal niks. O ja, 1 dingetje, afgelopen maandag had ik een soort menstruatiepijn richting m'n onderrug, maar that's it. Ik vroeg t aan m'n (zwangere) zus en (zwangere) vriendin, maar die voelden beide voordat ze de test deden ook niks.

Ik denk dat ik morgenochtend alvast ga testen, met n clearblue. Who knows.

Liefs Nina

Helaas ben ik vanochtend ongesteld geworden...bah.. voel me even heel kl*te.

Hoi meiden,

Ik heb vanmorgen een predictor test gedaan. Mijn nod is pas 8 dec, maar ik kon het gaan proberen, Deze was negatief, Dus even afwachten tot mijn NOD. Hopelijk was ik gewoon te vroeg! Maar ja, het is de 1e ronde, dus dat zou natuurlijk wel heel snel zijn. We wachten af!

Liefs Nina

hallo,

Dat is balen Debby, maar wees positief en op naar de volgende ronde. Ik probeer het ook maar voor lief te nemen, maar ik begrijp heel goed hoe je je voelt. succes!!

@ nina, probeer de spanning nog maar even vast te houden, voor je het weet is het 8 december. en blijft de NOD gewoon weg.
@ Betty, hoe voel je je? Spannend morgen ging je nog een keer testen toch? Ik duim voor je bent nu toch ook al een paar dagen overtijd. Hoe lang was je zwanger van de zomer dat het helaas op een mk uitliep? Ja ik begin er soms aan te twijfelen dat misschien 1 van ons beide niet vruchtbaar is, maar denk dan ook we zijn nog maar een jaar bezig (nog maar een jaar AAAAAAAAAAAHHHHHHHH DIT IS AL ZO LANG)
Maar gooi het er ook wel op dat mijn man thuis zit met een burn-out dus werkt ook niet positief in agh je begrijpt het wel.

liefs chantal

He Chanti

Ik weet precies hoe je je voelt... Een jaar is nog zo kort, maar als je zwanger wilt al heel lang. Helaas snapt niet iedereen dat...

Ja hoe ik me voel.... Veel plassen en zere borsten.. Ze zien ook wat groter. Als ik druk zet met plassen dat is het wat gevoelig onder mijn buik en ik ben moe... Ik heb geen idee dus nog! Ik denk dat ik morgen wel ga testen ja, wilde eerst wachtten tot dinsdag, maar ga dat niet volhouden denk ik! Vandaag is dag 5 dat ik overtijd ben... Als het dinsdag nog negatief is ga ik even langs de arts, misschien dat ik het voor elkaar krijg dat ik bloed mag laten prikken, misschien dat dat duidelijkheid geeft!!

Het is wel lastig ja als je man thuis zit met een brun out, maar treur niet! Mijn vriend zat de afgelopen maand thuis met een gescheurde enkelband en hebben weinig geklust... En zij mij hier nu zitten, 5 dagen overtijd.... 1 keer is genoeg he, je moet alleen zeker weten dat je een dag voor je eisprong zit! Dan heb je de meeste kans!

Kop op, we slepen elkaar er wel doorheen... We zitten tenslotte in hetzelfde schuitje...

Liefs!

Hey meiden,

Mmm, vandaag is mijn nod, maar nog niet ongi geworden. Toch nog niet getest, na een jaar heb ik dat wel afgeleerd. Als er woensdag nog niets loos is dan gaan we testen.
Ik verwacht nog steeds een ongi, maar ik zou super blij zijn als dat niet zo is!!!

Liefs grotebroer

Spannend grotebroer!! Mijn duimen draaien!

Nou, ik toch maar stiekem een test gedaan...

Er is alleen een streepje als ik hem op bepaalde manieren vasthoud! Echt helemaal niks duidelijk! Het lijkt er op alsof er een streep is gekomen achter het witte velletje van de test zeg maar....Dit is hetzelfde als dinsdag...toen had ik dit ook.. Als je heel heel heel goed kijkt zie je wat...Als je er gewoon een blik op werpt zie je niks...

Iemand een idee?

Liefs!

Terug
Bovenaan