He Chanti
Ik weet precies hoe je je voelt... Een jaar is nog zo kort, maar als je zwanger wilt al heel lang. Helaas snapt niet iedereen dat...
Ja hoe ik me voel.... Veel plassen en zere borsten.. Ze zien ook wat groter. Als ik druk zet met plassen dat is het wat gevoelig onder mijn buik en ik ben moe... Ik heb geen idee dus nog! Ik denk dat ik morgen wel ga testen ja, wilde eerst wachtten tot dinsdag, maar ga dat niet volhouden denk ik! Vandaag is dag 5 dat ik overtijd ben... Als het dinsdag nog negatief is ga ik even langs de arts, misschien dat ik het voor elkaar krijg dat ik bloed mag laten prikken, misschien dat dat duidelijkheid geeft!!
Het is wel lastig ja als je man thuis zit met een brun out, maar treur niet! Mijn vriend zat de afgelopen maand thuis met een gescheurde enkelband en hebben weinig geklust... En zij mij hier nu zitten, 5 dagen overtijd.... 1 keer is genoeg he, je moet alleen zeker weten dat je een dag voor je eisprong zit! Dan heb je de meeste kans!
Kop op, we slepen elkaar er wel doorheen... We zitten tenslotte in hetzelfde schuitje...
Liefs!