nieuwe nod lijst (vervolg)

Hey meiden,

Hier nog geen drupje ongi te bekennen, maar ik verwacht het gek genoeg nog steeds. Als het zover komt, dan wacht ik met testen tot woensdag.

Betty,
Bij mijn 3de zwangerschap had ik dat ook met een test, vervolgens had ik getest met de test van clearblue en ja hoor zwanger. Helaas werd dat mijn 2de mk, maar dat zegt natuurlijk niks.

Liefs grotebroer

Hey Grotebroer,

Spannend hoop voor je dat je ongi weg blijft. Spannend is het zeker voor je!

@betty ja het blijft echt wel moeilijk, zoveel mensen om je heen die zeggen 'wij nemen dan kinderen' nou er is geen nemen aan hoor. Gisterenavond ook had een verjaardag en doordat ik ongi was heb je gewoon een wat dikkere buik gelijk me schoonouders van goh moeten jullie niet wat vertellen. Dan kan zo boos worden maar houdt ik me maar in. Mensen hebben echt geen flauw benul als ze er iets uit gooien.

Het is wel heel vreemd normaal ben ik 4-5 dagen ongi en nu maar 2. Het is nu gewoon al over. Wel ontzettend veel pijn in mijn buik gehad dat mijn man zei van nou misschien ben je dan toch alsnog zwanger. Maar dat kan ik me toch niet voorsrellen. Of zijn er meiden met dezelfde ervaring?

Nou tot krabbels!

liefs chantal

Ik ga morgen even de dokter bellen... Even vragen wat hij er van vind... Dinsdag en vandaag testen met een hoog twijfel niveau, en voor de rest negatieve testen... Misschien dat ik een bloedtest los kan peuteren want wil nu toch wel wat weten... De pukkels barsten los in mijn gezicht, mijn buik zwelt op (darmen) en mijn borsten doen zeer... Eigenlijk weet ik dat ik zwanger ben, maar heb geen bewijs... Ik twijfel door die stomme testen... Zodra ik wat weet, horen jullie het gelijk!

@Chantie: Ik ken het niet, 2 dagen ongi! En ja ik ken dat ook, die mensen die overal mee bemoeien!! Bah bah bah!!

@grotebroer; Spannend hoor!!! Ik denk dat ik misschien morgen nog wel even een digitale test doe van clearblue, ligt er een beetje aan wat de arts zegt!

Liefs!

Betty,

Ik heb me niet kunnen in houden en heb ook getest. Ik heb hetzelfde als jou, ik zie als ik goed kijk een plus, maar het lijkt eerder de voorbedrukte streep dan een zwanger streep. Ik gebruikte de zwangerschaptest van clearblue.

We wachten braaf maar weer een paar dagen af...en dan ongi of nog een keer testen! ik ben benieuwd hoe het met jou gaat???

Liefs grotebroer

@Betty en grote broer, sorry dat ik me ermee bemoei, maar waarom kopen julie niet een test die aangeeft zwanger of niet zwanger! Is wel wat duurder, maar dan heb je geen gedoe meer met streepjes etc. Kun je volgens mij ook 4 dagen voor je nod doen!! Heeeel veel succes.

Net bij de arts geweest... De arts heeft nog een test gedaan en die was negatief... Hij denkt dat ik zwanger ben geweest, en dat het vruchtje is afgestorven omdat de test vandaag negatief was...Het is dus even afwachtten wat mijn lichaam nu doet, gebeurt er niks dan wordt er een echo gedaan om te kijken hoe het er van binnen uitziet. Is het dood dan wordt het een curretage, al heb ik zelf nog een beetje hoop dat ik toch misschien gewoon zwanger ben en dat ik gewoon amper HCG aan maak...

Ben een beetje verdrietig eigenlijk... Wil niet weer een miskraam!

@Jansske: Die heb ik van de week ook gebruikt, die gaf negatief aan... Ik gebruik de digitale meestal alleen als ik twijfel, maar deze week had ik twijfelachtige testen, en negatieve testen (waaronder een negatieve digitale test)

@Grotebroer: Spannend hoor! Hoop dat er voor jou meer duidelijkheid komt dan bij mij!

Liefs!

Jansske,

Ik adviseer het anderen ook altijd, dus je hoeft geen sorry te zeggen, maar ja m'n man had deze zondag gehaald, dus vandaar de test met de +. Ik wacht nog een paar dagen af en als ik dan nog niet ongi ben, dan wordt er wrs digitaal getest.

Liefs grotebroer

Betty,

He bah, wat naar! Ik hoop voor jou dat de echo idd iets anders laat zien. Hoelang moet je afwachten? Vreselijk die onzekerheid! Ik snap het trouwens niet, het zal bij iedereen weer anders werken dan maar mijn hcg nam pas na 2 weken ofzo af.

Heb je nog contact gehad met een vk of gyn? Bij ons in de praktijk zijn ze heel begripvol na 2 x een mk en mag dan eerder komen. Maar ik weet dat het bij ieder ziekenhuis of praktijk weer anders werkt.

Ik wens je veel strekte toe! Hou je ons wel op de hoogte?

Heel veel liefs grotebroer

Terug
Bovenaan