nieuwe nod

Jij ook bedankt Annemarie!!!
Het doet me goed te horen dat je zo meeleeft. Ik heb steeds het gevoel deze maand is het. Nu weer, hele week na eisprong al last van buik na eten. Vandaag groene afscheiding. Ik vind het echt erg spannend. Vooral nu man twee weken weg is en pas over vier weken thuis komt. Wil niet alleen testen nu.

Hoe is het nu met jou? Ook erg spannend met groei van je eitje. Lees iedere keer al je berichten en leef met je mee.
Jij ook succes.
Liefs Xxx

Ik zou er juist niet aan moeten denken omte testen als mijn hubby thuis is hahahh. Ik slik dat verdriet liever eerst zelf weg. Succes meid!

Dank je wel Supertje!!!

Daar zit ook wat in maar zijn steun is erg fijn.
Voorlopig wacht ik nog maar weer af.

Welkom mism!@RJAMMHa meissie! Het gaat goed hoor ben gisteren geïnsemineerd, dus nu volgen die vreselijke wachtweken...Ik stierf vanochtend van de buikpijn, waarschijnlijk zal dat mijn eisprong geweest zijn aangezien het eitje gisteren 24 mm was! Nu precies nog 15 dagen wachten...ik ga vanmiddag naar een goede vriendin van me die heeft een peuter van 3 dus daar ga ik dit weekend logeren samen met mijn dochter! manlief is vissen tot maandag dus ik ga niet thuis zitten vervelen hahaha :pMaar eerst even het huis op orde krijgen mijn planning was om half 1 Jill van school te halen en dan meteen door te rijden naar mijn vriendin! Wat betreft jou...groene afscheiding??? Wat is dat dan toch dat heb ik nog nooit gehad dus ben ff nieuwschierig :) Hopelijk test je toch stiekem positief! Dat gun ik echt iedereen hier uiteraard!Succes met wachten en ik spreek je snel! Liefs xxxxx

Hoi Annemarie,

Dank je wel voor je lieve berichtje.
Heel veel plezier het weekend. Lekkere afleiding zodat het wachten minder lang lijkt.

Wat mij betreft afscheiding weer normaal en testen vind ik nog wel erg spannend. Wacht toch week maar af.
Ben benieuwd.

Ik ga weer duimen voor iedereen.

Liefs Xxx

Nog twee dagen wachten voor jou!
Spannendddd hihi :)

Het afgelopen weekend was echt heerlijk!
Ik heb genoten en dochterlief ook!
Vanochtend gewerkt en morgen ook de hele dag... Dan woensdag vrij en dan is het al donderdag een week na de inseminatie dus het vliegt voorbij jow!

Ik zal verder voor je duimen meid!
Xxxxxx

Terug
Bovenaan