nieuwe nod

De temperatuur moet je doen vanaf cyclus dag 1. Nu is je temp al hoger omdat je eisprong net is geweest. En als je de verwijzing hebt, gelijk bellen naar de gyn. Duurt toch altijd even voordat je terecht kunt. Voordat je de onderzoeken enz gehad hebt ben je zo weer een paar maanden verder.

Nou dames
Net als de vorige poging heb ik een eigenwijs ei...woensdag 13 mm en vanochtend 13,6 mmMijn god ik had toch eigenlijk wel gehoopt op 17mm...
Maandag weer terug en dan maar hopen dat er een groeispurt in heeft gezeten!
Fijn weekend dames ik kan jullie maandag weer vertellen hoe of wat!
Groetjes,
xxx Annemarie

Ja het woordje spannend heb ik ondertussen uitgevonden Hahahahaha
Ik zal goed broeden op mijn ei hihi

Xxxx

Mijn laptop is weg om te maken zou iemand misschien het rijtje willen kopiëren en mijn nod op 5-7 willen zetten?

Bedankt alvast!!
Lukt me namelijk niet via mijn telefoon om te kopiëren, zal toch moeten kunnen denk ik dan...
Morgen de inseminatie... Na een onwijs trage start was vanochtend het eitje 22 mm, vanavond zet ik de pregnyl en dan morgen inseminatie...
Daarna 16 lange dagen wachten... Vandaag daar 5 juli nod ik mag dan testen...
:)

Zet hem op dames!!

Xxxx Annemarie

15-06 PrinsesL - 1e kindje - ronde 8
25-06 RJAMM - 1e kindje- ronde 10
05-07 Annemarie31 - 2e kindje - ronde 50 (IUI 5e ronde)

08-07 Tuinier - 1e kindje - ronde 3
04-07 Nonna1988 - 1e kindje - ronde 8
??-07 Supertje - 3e kindje - ronde 13 (in afwachting kijkoperatie)

Ik heb het gedaan en je datum ingevuld. Weer spannend heel veel succes. Jullie allemaal ook natuurlijk. Laten we duimen op een mooie maand juli voor ons allen.
Xxx

Dank je wel RJAMM!!
Ik ga voor jou duimen en een kaarsje aansteken volgende week is jou nod super spannend!!

Hoe voel je je?? Is nog ruim een week natuurlijk...

Succes!! Xxxxxx

15-06 PrinsesL - 1e kindje - ronde 8
25-06 RJAMM - 1e kindje- ronde 10
05-07 Annemarie31 - 2e kindje - ronde 50 (IUI 5e ronde)

08-07 Tuinier - 1e kindje - ronde 3
04-07 Nonna1988 - 1e kindje - ronde 8
??-07 Supertje - 3e kindje - ronde 13 (in afwachting kijkoperatie)
12-07 MissM - 2de kindje - ronde 2

Hoi meiden heb mezelf even toegevoegd. Ben er nog niet heel erg mee bezig maar geen anticonceptie meer dus we zien wel.. Maar kwam toch weer even hier terecht hahaha..

Terug
Bovenaan