nieuwe nod

Hallo dames, Ik zit vandaag op mijn NOD na mijn laatste MK. Vanochtend test gedaan en negatief. Het is voor mij ronde 6 waarvan ik inmiddels 2 MK's in de 5e en 6e week heb gehad. Inmiddels ben ik bij de HA en fertiliteitsarts geweest. Dat loopt allemaal nu. Het gaat om ons eerste kindje. Het lijkt mij heel fijn om dit met jullie te delen! Als ik zo lees steunen jullie elkaar ontzettend!

@mel1981

Hallo en welkom op dit forum :)
Volgens mij had ik al iets gelezen van jou we zijn uit hetzelfde bouwjaar...
Wat ontzettend vervelend dat je steeds miskramen krijgt!
Nu zit je dus in de medische malle molen... Dat wordt nog een rollercoaster van emoties, natuurlijk heb je dit nu ook al ondervonden maar wat ik als beste tip mee kan geven is maak van je hart geen moordkuil :)
Praat erover vooral met degene die er toe doen en verder kunnen wij je zeker steunen!
Afgelopen 11 december heb ik voor het eerst een miskraam gehad met 6.5 week... Dus ik weet enigszins hoe het voelt, maar ik heb al een gezonde dochter wat ik enorm waardeer en ik ben nu bijna 5 jaar bezig voor een tweede, dus ik probeer positief te zijn en niet te zeuren...

Ik wil je enorm veel succes wensen meid!

Groetjes

Hoi Nonna,

Wat toevallig dezelfde naam! Ik weet niet of je mij bedoeld hebt met je berichtje, maar ik heb mij zo'n 4 maanden geleden als nieuw lid ingeschreven op deze site. Mijn gebruikersnaam is Nonna1988. Ik wist niet dat er al iemand was met een soortgelijke naam maar ik heb zeker geen account gehackt en het is ook niet mijn bedoeling om mij als iemand anders voor te doen. In een ander topic heb ik mijzelf dan ook voorgesteld; Ik ben dus Nonna1988, 26 jaar en ik en mijn vriend proberen zwanger te worden van ons eerste kindje. In maart heb ik een miskraam gehad. We gaan nu naar ronde 8. Wil je nog meer weten dan mag je me altijd wat sturen.
Lieve groeten, Nonna1988.

@annemarie31 Dank je wel voor jouw lieve bericht. Heel fijn. Enne... prima bouwjaar :) 5 jaar. Jeetje, zit jij ook al in de medische molen? @Nonna1988 Jij bent zeker geen hacker :) Als iemand Mel1982 zou kiezen, zou dat gewoon geaccepteerd worden. Ik ben vandaag ongesteld geworden. Op naar ronde 7. Dinsdag laatste bloedprik en dan binnenkort gesprek met de fertiliteitsarts.

Ik heb het laatste lijstje gekopieerd.. Maar deze is niet meer up to date door verdrietige gebeurtenissen.Ik heb mijn nieuwe datum erin gezet.

13-05 Bosbesje - 1e kindje - ronde 46 (ICSI) ZWANGER!
04-06 Supertje - 3e kindje - ronde 12 (8e gestimuleerd)
15-06 PrinsesL - 1e kindje - ronde 825-06 RJAMM - 1e kindje- ronde 9
??-06 Annemarie31 - 2e kindje - ronde 50 (IUI 5e ronde)
08-07 Tuinier - 1e kindje - ronde 3

tuinier
21:49
Ik heb het laatste lijstje gekopieerd.. Maar deze is niet meer up to date door verdrietige gebeurtenissen.
Ik heb mijn nieuwe datum erin gezet.

Ik heb die van mij ook aangepast.
Wat bedoel je met die gebeurtenissen? Sorry maar heb ik iets gemist? Het spijt me als ik iemand kwets met die vraag. Maar ik denk dat me iets ontgaat.

15-06 PrinsesL - 1e kindje - ronde 8
25-06 RJAMM - 1e kindje- ronde 10

15-06 PrinsesL - 1e kindje - ronde 8
25-06 RJAMM - 1e kindje- ronde 10

04-07 Nonna1988 - 1e kindje - ronde 8

Ik heb mezelf er nog eens opnieuw bij gezet ;)

@ mel1981Ja ik zit nu ruim 2 jaar in de medische molen :)Maar op zich is het nog wel te doen, af en toe zie je het gewoon niet meer zitten dat is heel logisch denk ik...zeker als je hormonen (spuit in mijn geval) gebruikt dan gaan je emoties als een rollercoaster! Succes de volgende ronde meid!
@Nonna1988 Wel toevallig zeg dat jullie dezelfde naam hebben :pIk dacht al wat raar dat iemand hier in zou gaan zitten breken :-OFijn dat het probleem opgehelderd is :)
nou dames,
De update dusver...1 eitje van 13 mm op cyclusdag 14!! Ik ga de goede kant op! Als dit eitje vrijdag rond de 17 mm is dan weet ik dat ik of op Vaderdag of maandag 16 juni geïnsemineerd ga worden:)Het zou wel erg speciaal zijn op Vaderdag, maar ik ga er vanuit dat dit toch echt maandag wordt!Zodra ik geïnsemineerd ben weet ik mijn NOD dag en zal deze toevoegen, als het goed is is deze 1 juli...Willen jullie duimen dat dit eitje goed meegroeit??Thankss!
Groetjes,
xxxx

Terug
Bovenaan