Nieuwe PCOS'ers

KLA - Bij mij kwam het ook naar boven door een echo en bloedonderzoek. Sowieso doen ze altijd een echo voor dat ze het vaststellen volgens mij. Hou je me op de hoogte als je naar de huisarts bent geweest?

Millie - Ow spannend zeg je eerste kans! Hoop zo dat het raak is voor jou, al is het de eerste keer. Ja de wachtrij bij mij is echt heel lang. Maar gelukkig is het nu volgende week. Ik zit momenteel ook in een verhuizing en ga eind van deze maand verhuizen dus ik heb wel veel afleiding hoor.



Liefs
 
Mama 34 hoe gaat het nu met je?

Hier net terug uit het ziekenhuis ben een nachtje opgenomen geweest. ..

Echo gehad maar nog een behoorlijk aantal stolsels te zien dus woensdag weer terug....

Wat een ellende zo'n miskraam poe. .

Straks weer verder met clomid etc...eerst even rust. ..

Ik hou jullie in de gaten

Liefs
 
Hey, ik ben 24 en mijn man en ik hebben 3 jaar lang (sins 2012) ook geprobeerd voor een kleine ik ben in 2013 ook geconstateerd  pcos. Wij hebber er voor gekozen om het er te bij laten en niet verder in trajecten te gaan. Januari 2016 raakte ik spontaan zwanger van onze dochter die nu 3 maand oud is ❤️ gewoon de moed dr inhouden, alles is mogelijk ! Veel succes met jullie weg naar een klein groot wondertje
 
Hey annemarie35

ik moet morgen ook gaan voor een ingreep er is wat gebleven en dan 22 dagen medicatie innemen voor baarmoederslijmvlies in orde te brengen en dan een afspraak voor controle alles ok is en dan terug iui

wel veel pijn niet normaal

hoe is het met je heb je ook het zelfde aan de hand zoals mij
 
Hey mama34

Ja helaas hetzelfde afgelopen weekend opgenomen ivm veel vloeien en nu morgen kijken of alles schoon is.

Ik zou nu bijna 12 weken zwanger zijn maat met 8 weken is het hartje gestopt...pijnlijk en vooral angstig...

Dat vloeien moet echt gaan stoppen nu dan voel ik me beter denk ik en ik wil ook terug met IUI starten.

Maar voor mezelf heb ik even een pauze ingelast tot februari dan gaan we weer fris beginnen  :)

Hoever was jij nu zwanger??

Waarom nou precies bij ons? Saar jij en ik allemaal pcos allemaal ellende met zwanger worden en dan krijg je dit!? Vind het zo stom...

Dikke kus en sterkte
 
<p style="text-align: left;">@Zonnetje</p>
<p style="text-align: left;">vanmiddag langs de huisarts geweest en ern doorverwijzing gekregen. Kan pas 13 januari terrecht dus moet nog even geduld hebben :)</p>
 
Hi KLA,

Pff wat balen is dat he dat het zolang duurt. Toen ik naar de huisarts ben gegaan werd ik doorgestuurd en kon ik diezelfde dag nog een echo maken. Hebben ze me ergens ertussen gepropt die dag denk ik. Moest toen een paar later bellen naar de huisarts voor de uitslag. Nou die heeft me dus doorverwezen naar de gyn. Moest toen bellen voor een afspraak. Toen ik belde zei ze dat ze pas een plekje had op 23 dec. Ik vond dat veel te lang duren en heb haar de volgende dag op gebeld en gezegd dat ik veel buikpijn had. Was ook zo maar wel een beetje overdreven maar dat was blijkbaar nodig want toen kon ik diezelfde week ineens nog in het spreekuur komen. In dat spreekuur kreeg ik dus de definitieve uitslag dat ik pcos had. Nu een afspraak gemaakt en die is volgende week. Inmiddels wel weer 3 weken moeten wachten maar kan als het goed is nu direct starten. Als ik zelf geen actie had ondernomen moest ik dus volgende week nog definitief horen dat ik het had en was ik weer een maand verder geweest! Zo blijkt maar weer hoeveel vrouwen er last van hebben..
 
Terug
Bovenaan