Nieuwe PCOS'ers

Goedemorgen dames,

Millie - Mijn vriend was er rustiger onder als mij. Ik zat meteen in de stress toen ik het hoorde maar hij zei blijf nou rustig want er zijn zoveel manieren waarop ze je kunnen helpen. En toen ik een week later bij de gyneacoloog was bleek dat ook wel zo. Maar het is toch even balen. De volgende afspraak gaat die mee en dan kunnen we hopelijk starten.

Rosanne - Ja ik snap heel goed dat je ongeduldig bent. Ik ben nu al 55 dagen niet ongesteld geweest en word er ook helemaal gek van. Kun je nagaan in jou situatie, je weet dat je een kans hebt gehad dus dat is zo spannend. Eerder testen heeft vaak geen zin maar snap echt zo goed dat je dat doet. Ik zal voor je duimen deze week. Ik zou zaterdag testen, misschien is vrijdag toch te vroeg! Nog maar een paar dagen.



 
Hoi Dames,

Alweer een tijdje geleden dat ik hier iets heb geplaatst, eigenlijk sinds mijn miskraam nu alweer ruim een maand geleden. Ondertussen ben ik van de week zelf ongesteld geworden, en ook weer begonnen met een nieuwe ronde clomid 100 mg. Aanstaande vrijdag weer naar het ziekenhuis voor een folikkel meting. Hoop dat er dit keer weer iets moois groeit, en stel dat ik dan zwanger wordt dat het ook een voldragen zwangerschap zal worden. Sinds de miskraam heb ik toch een angst van stel dat het de volgende keer weer mis gaat. Gisteravond voelde ik mij daar bijvoorbeeld totaal niet lekker door. Ik nam de medicijnen in en dacht gaat dit wel helpen. Wordt ik ooit mama?

Allemaal beetje moeilijk maar we blijven er met volle moed tegenaan gaan.
 
Ha Rosanne,
Oh wat spannend! Ik zou denk ik precies hetzelfde reageren als jij, en dan kan een week inderdaad heeeeel lang duren! Succes komende dagen!

Ha zonnetje,
Fijn dat hij zo rustig blijft en met je mee gaat! Ik merk aan mezelf dat ik niet altijd alles goed in me opneem over hoe en wat en dan is het fijn als er iemand bij je is.

Hi Saar,
Wow wat heftige tijd voor je zeg!
Ik snap heel goed dat je nu die angst hebt! Wat een naar gevoel..
Ik hoop echt voor je dat je snel weer zwanger mag worden!
Knap van je dat je er zo met volle moed tegenaan gaat, spannende tijd!
 
Goedemorgen dames,

Ik heb ook pcos ik heb al een uki van 2,5 ook via medicijnen ik gebruikte toen eerst clomid dat sloeg niet aan....toen over op menopur spuiten en toen was het de eerste ronde raak! nu begin november weer begonnen met spuiten gister me eisprong gehad flink geklust en sinds vanmorgen verschrikkelijke gevoelige tepels.....nu lijkt het mij heel sterk dat een teken is van zwanger zijn iemand hier ervaring mee....

Groetjes
 
Hey saar

We zitten in hetzelfde schuitje bijna...

Gisteren is mijn miskraam op gang gekomen...vruchtje is gestopt met groeien met 8 weken...heel.heftig geweest gisteren moet ik zeggen eerst even kijken of ik dit een plekje kan geven...

Saar lieverd ik hoop dat je snel terug zwanger mag zijn

Mama34 gaat alles goed bij jou???

Verder ken ik er nog weinig ik heb dus ook pcos en gelukkig 2 gezonde dames van 9 jaar en 1 jaar...

Nu was ik dus bijna 12 weken zwanger van mijn derde en dit is helaas een missed abortion geworden...

Ik neem nu even rust voor mezelf ik vloei nog steeds en hoop dat ik volgende week woensdag schoon ben van binnen en niet alsnog een curretage moet...Ik ben inmiddels 35 jaar en het voelt toch als een tikkende klokje ofzo...

Ik probeer jullie verhalen wat bij te lezen



Xxx
 
Rosanne - jij kan als het goed is dit weekend gaan testen toch. Ik duim voor je dat het raak is. Hou je ons op de hoogte.

Millie - hoe is het met jou? Gaat het allemaal een beetje?

Ik kan echt niet wachten tot ik mijn afspraak heb. Duurt allemaal zo lang en ondertussen ben ik nog steeds niet ongesteld pff..

 
Terug
Bovenaan