nieuwe ronde, deze week ongesteld geworden.

helaas, weer opnieuw proberen zwanger te raken, wie nog meer?

dit is inmiddels na twee miskramen begin dit jaar en afgelopen zomer.. nu maand 10 dat wij het proberen.
deze maand wil ik de ovulatie testen gaan gebruiken van clear blue.

 
Helaas vandaag ook ingesteld geworden dus helaas beginnen we weer van voor af aan. Wij gaan ronde 5 in voor ons eerste kindje. 
 
Ik helaas gister ook ongesteld geworden. 
Na 1 vroege miskraam en 1 curretage begin oktober was dit weer poging 1. Ik was bij allebei de miskramen de 1ste zwanger dus dat had deze maand ook zomaar gekund maar helaas. 
 
 
Ik ben afgelopen donderdag ook ongesteld geworden. De eerste menstruatie na mijn curettage op 4 oktober.
Nu maar hopen dat we allemaal veel geluk hebben deze maand. Zou een mooi cadeau zijn zo richting de feestdag.
 
aah kimbly, ook al eventjes bezig dus! wij zijn ook bezig voor ons eerste wonder

@ anneW hoelang was je zwanger bij de twee miskramen?
@YvDH hoelang was je zwanger? laten we het hopen voor ons allemaal! mijn vriend zegt telkens tegen mij het komt goed dit jaar nog!

laat dit het mooiste kerstcadeau ooit zijn :)..
 
 
 
@joannam, ik was 7,5 weken zwanger toen ik mijn eerste echo kreeg. Hieruit bleek dat het vruchtje met 6 weken en 4 dagen gestopt was met groeien. Het was mijn eerste zwangerschap en het was toen de tweede ronde al raak, dus super snel. Laten we hopen dat het nu weer zo snel mag gaan en inderdaad dat het voor iedereen hier een mooi kerstcadeau mag worden. 
 
Hoe lang was jij zwanger joannam bij je miskramen? En kwamen deze spontaan op gang of door middel van pillen of curettage?
na hoeveel tijd was jij voor de tweede keer zwanger?
 
Ik had bij 7 weken de eerste echo en toen een mooi kloppend hartje gezien. Toen we voor de 2de echo gingen had ik eigenlijk 11 weken moeten zijn maar het hartje was gestopt bij 8 weken. 
Ondat het toen al 3 weken levenloos in mij zat en de kans klein was dat het nog uitzichzelf eraf kwam er meteen voor gekozen om een curretage te doen. Dit was 3 okt. 
Ik was toen in de 1ste ronde al zwanger. 
In maart heb ik een vroege miskraam gehad bij een week of 5. Ik was toen net gestopt met de pil en was toen ook in de 1ste zwanger. Wij hadden al een vakantie geboekt naar Bonaire en omdat daar het Zika heerste kon ik daar niet zwanger niet dus vanaf toen hebben we het met condoom gedaan tot en met juli. 
Deze maand wist ik ook zeker dat m’n eitje bevrucht was ik had hele zere borsten en op de dag dat ik s’middags ongesteld werd had ik een licht positieve test in handen. Dus heeft waarschijnlijk zichzelf niet in kunnen nestelen. 
Ongesteld is weer voorbij en nu weer wachten op m’n eisprong 
 
 
Terug
Bovenaan