nieuwe ronde, deze week ongesteld geworden.

Jeetje meiden wat naar zeg die miskramen! :( Laten we inderdaad met zn alle duimen voor een geweldig kadootje voor ons alle deze feestdagen! ❤️
Ik heb nu inmiddels 2 regelmatige cyclussen achter elkaar gehad dus ga er deze ronde maar vanuit dat hij weer 28 dagen is dus NOD 10 december. Probeer er zo min mogelijk aan te denken maar dat is gewoonweg onmogelijk! 
Jullie tips? 
 
@tvdh, ik was bij mijn eerste zwangerschap erachter gekomen bij acht weken. Hartje klopte niet.. de tweede miskraam was twee maanden later.. hierbij was ik twee weken overtijd en toen ineens ongesteld waarbij ik de bloedprop.. deze plaste ik er toen uit. Mij eerste miskraam was een echte nachtmerrie.. doormiddel van tabletten kwam het wel op gang maar er zaten nog resten in mij waarbij ik wel een maand moest wachten totdat ze mij Woudenberg helpen ( een maand duurt lang als je graag weer zwanger wilt worden) 
 
@annew wat vervelend zeg :(, zo verdrietig nieuws als je dan bij de verloskundige te horen krijgt dat het hartje niet meer klopt.. zo bizar als het eerst wel klopt en vervolgens niet meer.. 
 
@kimbly  er niet aan denken was voor mij onmogelijk je bent er hoe dan ook toch mee bezig! Mijn nod is komende maand ook 10 december zoals het nu lijkt. 
 
 
@joannam: Heftig zeg!
er niet aan denken blijkt indd onmogelijk.
ook 10 dec, kunnen we in ieder geval samen ongeduldig zijn Haha!
 
Heel herkenbaar. Ik kan het ook echt niet loslaten. Ik ben er altijd mee bezig. 
Ik ben wel jaloers op jullie regelmatige cyclussen. Voordat ik zwanger was was er geen peil op te trekken de end keer 22 dagen maar ook wel eens 45 dagen gehad en alles daar tussen in. 
Ik slijt dus behoorlijk wat ovulatietesten ?  
ik hoop dat 2018 onze wensen in vervulling gaan en we onze baby’s mogen krijgen! 
Ik vin dit een fijn praat clubje ?
 
@kimbly we blijven hoop houden deze maand.. ik heb besloten me nod af te wachten deze maand heb na de laatste miskraam inmiddels  alweer drie maanden negatieve testen. Als ik op de dag dat ik ongesteld moet worden het nog niet ben mag ik van mijzelf testen.. moeilijk......
 
@annew mijn cyclus duurt voor mij gevoel te lang hihi.. 33/34 dagen iedere keer na mijn eerste miskraam was dit 28/29 dagen.. 
 
ik heb ook een ovulatie test gekocht maar weet mijn ovulatie in de cyclus aardig goed... zal ik dit dan wel of niet gebruiken? 
 
Ik wacht eigenlijk ook altijd tot NOD ook om teleurstelling te voorkomen. Is wel echt zo super moeilijk! Vooral vorige cyclus omdat ik dacht flinke innestelingskramp gehad te hebben. Ochtend van NOD naar de wc gaan, geen bloed te zien, glaasje gevuld en afvegen en bloed zien Grr heel frustrerend! 
Afspreken samen tot 10 december te wachten dan? :) slepen we elkaar er wel doorheen :)
als je weet wanneer je eisprong is kan je natuurlijk altijd voor de zekerheid gewoon die ovulatie test doen? Kwaad kan niet :) 
 
Dat wachten heb ik nog geen enkele maand gekund haha elke x wel twee dagen of dag ervoor getest en altijd negatief. Dus ik was al voor bereid dat mijn ongesteldheid er elke keer aankwam. 
 
Ik zal even kijken of ik de ovulatie testen ga gebruiken. Duur trouwens joh. Had vorige maand van sensi en deze maand x clearblue.. mja wie weet helpt het!  
 
Haha ja begrijp ik ook wel hoor! Is ook heel moeilijk dat wachten en het duurt gewoon allemaal vreselijk lang. Zeker die laatste week vind ik killing!
Ja zijn dure dingen he! Echt bizar! 
Wij klussen gewoon om de dag Haha dan moeten er vast wel wat zwammertjes bijzitten tegen de tijd van de eisprong.
 
Terug
Bovenaan