nieuwe ronde, deze week ongesteld geworden.

Heej meiden, 
ik heb flink zere borsten en af en toe z’n steekje in m’n onderbuik. 
Ik ben deze maand behoorlijk relaxed en laat het over me heen komen. Vorige maand wist ook zere dat m’n eitje bevrucht was en heb ik zelfs een positieve test in m’n handen gehad dus wacht het nu lkkr af ik heb er nu toch geen invloed meer op. 
Ik ga van woensdag t/m vrijdag met vriendinnen naar Praag dus gaan de dagen lkkr snel voorbij?
 
Spannend he, al dat wachten! Mijn NOD is donderdag. Misschien wacht ik voor de zekerheid af met testen tot het weekend.
ik heb niet het gevoel dat het raak is, heb helemaal geen kwaaltjes.
Af en toe lijkt het alsof ik een licht steekje heb in de buurt van mijn rechter eierstok. Nooit eerder gehad.
Bij mijn zwangerschap wat uiteindelijk een miskraam werd had ik al snel zere borsten, maar nu nog helemaal niet.
 
Hier volgende week zondag NOD maar ook nergens last van, alleen al heel de dag hoofdpijn maar dat kan ook beginnende verkoudheid zijn. Vorige week wel flinke steken onderin Mn buik gehad duurde ing 20min ofzo. Ochtend erna wat kramp maar verder niets. Hopen dat er aankomende week wat sypmtomen verschijnen maar heb er een hard hoofd in :(
 
Gisteren avond had ik mijn eisprong, ik had opeens gekke buikpijn gevoel, anders dan wanneer ik last heb van mijn darmen.. Gelijk een ovulatietest gedaan en jahoor, een dikke streep. Gelijk gaan klussen!
 
Ben nu alleen zo bang dat we te laat zijn geweest. Ik dacht namelijk dat ik vorige week mn eisprong had gehad, maar niet had gevoeld, en de ovulatietesten waren namelijk erg dun streepje.. Dus daarom begreep ik dat al niet goed...
Spannend! Als mn cyclus regelmatig is, dan 15 december NOD. Dit is trouwens ronde  bij ons.. maar zal een mooi cadeau zijn voor de feestdagen. 
 
Terug
Bovenaan