nieuwe ronde, deze week ongesteld geworden.

Haha jaaa om de dag is inderdaad ook een goed idee.. gaan we deze maand maar eens proberen :)! Hopelijk met resultaat!! 
 
Ik ben ook vreselijk ongeduldig met wachten. Hierdoor test ik ook vaak veel te vroeg met de bijbehorende teleurstelling, ook al weet je het eigenlijk al ? 
We kunnen elkaar ee hier doorheen slepen. Ik wil deze maand ook echt wachten, heb al wat testen verspild haha
 
Heel herkenbaar YVDH ik slijt er ook heel wat. Ik heb me ook voorgenomen om te wachten tot ik 1 dag overtijd ben ofzo maar weet eigenlijk al dat dat me heel erg moeilijk ga worden. ? 
mijn ongesteldheid is sinds gister over en sta er heel positief in. Heb er zin in om er deze maand weer vol voor te gaan? 
ik denk ook sinds vorige wij proberen ook om de dag te klussen al is dat soms wel een opgave met een man die ong 70 uur per week werkt maar we doen ons best?
 
@anne w, vind het sowieso al een uitdaging om de dag.. wij hebben daar echt niet altijd zin in... het voelt zo als een verplichting en wij hebben er echt alles voor over om zwanger te worden.. helaas krijg je die bevestiging vaker niet dan wel na al dat klussen.. 
 
we gaan er voor deze maand, hopelijk kan ik mijzelf meer ontspannen door het hier te verwoorden.. het moet tenslotte ook leuk blijven en een deze droom mag komende maand wel werkelijkheid worden ??
 
Dag damens ,
Een vraagje ik ben ook bezig voor een kleine .
Ik moest 10/11 ongesteld worden maar was niet zo 4 dagen overtijd test gedaan een hele lichte streep maar de 5 dag ongesteld maar heel raar duurde maar 2 dagen terwijl ik normaal 5 dagen aan het bloede ben.
Vandaag een testje gedaan of het toch zwangerschap kan zijn maar helaas negatief.
Heeft iemand ervaring over waarom en hoe dit kan ?
 
 
 
Hoi reyhan, welkom in deze groep.. ik heb niet exact hetzelfde gehad maar ken wel een korte menstruatie mijn menstruatie duurt normaal 5 dagen. Toen ook een keer twee en testen bleven negatief ook toen bleef mijn menstruatie uit.. helaas toen ook niet zwanger.. dus ik ben bang dat dit voor jou ook een korte menstruatie was. 
 
Reyhan, ik heb ook geen idee hoe dit zou kunnen. Was het een duidelijke positieve test of een vaag streepje? Misschien heeft je lichaam de vrucht alsnog afgestoten? Ik heb tijdens het proberen 1x kunnen testen omdat Mn cyclus een weekje langer duurde maar die was duidelijk negatief.
mijn menstuatie is gelukkig ook weer voorbij dus we mogen weer aan het werk haha!
gister een flinke depressieve dag gehad, ben helaas niet een heel geduldig type haha! Maar we gaan er deze maand gewoon weer voor en hopen er het beste van! 
NOD is aankomende maand op ons jubileum dus dat zou wel heel gaaf zijn als het raak is hihi.
Ik wens in iedergeval iedereen heel veel succes aankomende maand en hopen op flink wat positieve testen!
 
 
Terug
Bovenaan