nieuwe ronde, deze week ongesteld geworden.

Ja ik vind het ook weer spannnd. 
Ik heb een onregelmatige cyclus dus ik moet het iedere maand maar weer afwachten. 
Vandaag zit m’n baarmoeder al wel hoog en is hij wat zacht dus hopelijk binnen nu en een aantal dagen ook m’n eisprong. 
En begint het lange wachten weer
 
Hoi dames, ik zit ook in mijn vruchtbare dagen, heb nog geen ovulatie gevoeld maar heb toch het idee dat ik er of net voor zit of dat ie net geweest is. Het word weer wachten dus, succes dames
 
@joannam 
Ja, ik ben er ook veel
mee bezig:( stress werkt erg tegen ja!
Hopelijk is het binnenkort voor ons 
weer raak:)
 
 
 
@yvdh wat fijn een cyclus van 28 dagen, mijne duurt helaas 34 dagen.

ik heb als het goed is morgen mijn ovulatie dag, ik heb vandaag al even een goedkope ovulatie test gedaan deze gaf een licht streepje morgen die van clear blue even testen!

hopelijk is het inderdaad voor iedereen in deze topic raak :)

10 december zou ik ongesteld moeten worden. nog dik twee weken!
eerst maar flink klussen hah

@roosje hoelang was jij zwanger toen de miskraam plaatsvond?

fijn weekend allen :)
 
Heej dames, 
hoe is het hier met iedereen? 
Ik had gisteren een positieve ovulatietest dus voor mij begint het lange wachten. 10 dec heb ik mijn nod. Volgens mij waren er nog meer die 10 dec nod hebben? 
 
 
Ja lijkt zeker nog ver weg. Ik stel mezelf nu ook al vraag zou ik zwanger zijn of niet Haha slaat nergens want moet het echt afwachten. Heb het de komende 2 weken best druk en dat vin ik nu wel fijn want dan zit ik er niet een held tijd aan te denken:)
 
 
Hier ook NOD 10 december. Gister hele dag stekende hoofdpijn gehad, misschien door eisprong? Iemand daar last van gehad? Vandaag wat steekjes rechts onderin Mn buik... klussen gewoon nog een weekje door!
allemaal succes meiden en hopen op flink wat positieve testen!
 
Terug
Bovenaan