nieuwe ronde, deze week ongesteld geworden.

Mijn NOD is waarschijnlijk 7 december als m’n cyclus gelijk weer goed op gang is na m’n miskraam. 
Als ik tegen die tijd nog helemaal geen kwaaltjes heb, stel ik het testen misschien nog wat uit, zeg ik nu.... lukt waarschijnlijk toch niet haha! 
Merken jullie iets van je eisprong? In theorie had ik die afgelopen dinderdag. Ik heb deze nog nooit gevoeld helaas, dus wij zijn er maar vanuit gegaan dat het iets eerder of later kon zijn en dus ruim op tijd begonnen en nu nog steeds regelmatig bezig (om de dag). 
 
Dan zitten we allemaal een beetje rond dezelfde datum! ? 
ik heb begin oktober een curretage gehad en sinds dien voel ik alkes veel beter. Zondagmiddag had ik felle steek aan de linkerkant onder on m’n buik ik heb er toen even een paar sec krom van gestaan en nu achteraf denk ik dat dat mijn eisprong was. 
 
 
Mijn nod is ook 10 december wat een toeval allemaal!! Hihi 
ik had vanmorgen echt z’n menstruatie kramp links onderin zegma.. geen idee wat dat te betekenen heeft.. met me ovulatietesten ben ik weer gestopt we klussen gewoon wat vaker. Hopelijk goed!! 
Nu flink lang wachten met elkaar zeg.... ik ben plan niet eerder te testen, heb ook bewust geen vroege testen meer in huis liggen. 
 
Wie weet werkt het! 
 
Ik zit zelfs af en toe al te denken.. wat nou als het weer niet lukt en ik bij jullie allemaal positieve berichten hoor. Phoee wil er niet aan denken ?.. hoop toch echt dat we allemaal een fijne kerst en nieuw jaar in gaan....
 
Ik sluit me hierbij aan! Gisteren is mijn menstruatie begonnen! 
Laten we maar hopen dag we snel weer een eisprong hebben. Gebruiken jullie ovulatie testen? 
 
Hoi dames! Hoe is het met jullie.. de spannende week komt er weer aan, ben erg benieuwd hoe het jullie gaat?
 
Iemand al ergens last van of? 
 
Liefs ?
 
@beautygirl ik heb het wel geprobeerd twee maand geleden Maarja zoals je ziet heeft het niet geholpen nu gewoon vaker seks gehad hopelijk krijgen wij volgende week een positieve test in onze handen ☺️
 
Hoi meiden, ja weer wachten wachten hè, vrijdag was ik overtuigd dat het raam was, veel krampjes in mijn bm gister ook maar vandaag helemaal niks en heb ik weer het idee van niet.
Ik heb 1 maand ovu testen gedaan maar ik voel mijn eisprong dus niet nodig en we klussen regelmatig dus ben ermee gestopt.
 
 
Terug
Bovenaan