nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Ik had afstand genomen van het forum omdat er nog zo weinig lotgenoten over waren. Maar nu zie ik er meee verschijnen en is het misschien prettig om hier verder te kunnen kletsen, klagen en vragen. Ik xal me eerst voorstellen. Supertje, mama van 2 kinderen en nu ruim 2 jaar bezig voor een derde. Ik heb pcos en heb in juli een hsg, Leo en kijkoperatie gehad. Bij de controle heeft de gyn gezegd dat het er waarschijnlijk niet meer in zit en IUI en IVF geen optie zijn , omdat ik nogal heftig reageer op de hormonen. Maar ik blijk toch een cyclus te hebben. Weliswaar een lange cyclus , maar toch een cyclus. Deur voor IUI staat weer open. We willen hier aan beginnen als de oudste naar school gaat.

Hoi supertje,

Ik heb de topic gevonden.
Voor diegene die me niet kennen ik ben rjamm en we zijn nu 17 maanden bezig voor onze eerste. Mijn cyclus is vanaf dag een na stoppen van de pil meteen op gang gebleven. Ik heb een regelmatige cyclus van 31 dagen. Vandaag weer mijn eisprong gehad. Op naar een nieuwe maand vol kansen.
Ik ben erg benieuwd naar verhalen van mensen die ook al langer bezig zijn. En ben dan ook blij met deze topic.

Gaan effe een lijstje maken voor het overzicht.

Supertje - 3e kindje- 2 jaar en 2 maanden bezig. Start IUI april/ mei. LEO/HSG en kijkoperatie gehad.

Rjamm - 1e kindje - 17 maanden bezig. Start mmm februari/maart?

Hoi Supertje wij kennen elkaar fijn dat we een topic hebben waar we elkaar kunnen steunen

Rjamm wij kennen elkaar nog niet in het kort over mijzelf, ben femke 27 jaar heb twee kinderen uit vorig huwelijk en me vriend en ik willen graag samen een van ons samen alleen blijkt effe wat anders te gaan dat we hoopte zijn 1,5 jaar bezig en zijn er achter gekomen dat het aan me vriend lag. Ik begin morgen voor het eerst te spuiten met hormonen en volgende week vrijdag heb ik me eerste opmeting dit Is me eerste iui behandeling allemaal nieuw en spannend ben erg benieuwd hoe jullie het ervaren en hoe jullie je voelen hoop dat we elkaar er wat Doorheen kunnen helpen liefs femke

Femke van harte welkom. Ik hoop dat Blondie33 zich hier ook aansluit. Zij is bezig met haar 3e ronde clomid. Rjamm, PrinsesL en ik waren op den duur nog met z'n drieen over tussen alle nieuwkomers op het forum en hebben daarom een tijdje afstand genomen. Ik hoop dat PrinsesL zich ook hier af en toe laat zien. Daycey is een oude bekende van het als het langer duurt forum en wil nu voor een tweede gaan. Zij kent de mmm ook erg goed. We slepen elkaar er doorheen dames!

Ben echt blij nu met deze forum, want idd eruIs helemaal niet niemand zowat waar je ermee over kan hebben!!! Na lang wacht ga ik zo me eerste hormonen spuit zetten ben heel benieuwd mark lijkt wat raar heb er heel veel zin in:) liefs femke

Heel veel succes met spuiten. Ik heb alleen pregnyl gespoten, maar het went op den duur wel hoor. Was wel erg trots de eerste paar keer!

Terug
Bovenaan