nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Voeg me maar hier aan toe.
Ga vanaf de volgende cyclus ook beginnen met spuiten. Zie er best een beetje tegenop. Maar ga erweer voor.
Ben niet de enige.
Ben 2 jaar bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. Heb 2 miskramen gehad, de laatste ruim 1,5 jaar geleden.
Fijn om hier mn verhaal kwijt te kunnen.

Samen komen we er wel doorheen. Ik heb 3 miskramen gehad voordat het goed ging. Het is niet makkelijk en zeker niet als je soms leest dat het allemaal zo makkelijk gaat bij anderen. Vandaar dat we even een aparte topic hebben.

Ik snap heel erg wat je bedoelt hier in de omgeving kan ik er niet over praten en Is super fijn dat we hier met zijn alle over kunnen praten. Liefs femke

Welkom beide.
Ik vind het ook erg gijn in mijn verhaal te delen met jullie.
Ik ben Renate 39 jaar en nu 17 maanden bezig voor onze eerste. We gaan de komende tijd de medische wereld verkennen en in. Mijn man is de helft van het jaar thuis en ook de helft weg vanwege werk. Dit geeft ons maar een aantal kansen per jaar. Het moet maar net zo uitkomen natuurlijk.
We gaan weer voor een nieuw jaar met nieuwe kansen.
Met hopelijk voor iedereen een mooi vruchtbaar jaar.

Hi RJAMM,
Wat spannend allemaal. Zag er ook erg tegenop om naar het ziekenhuis te gaan. Maar ben blij dat ik het toch gedaan hebt. Hoop voor je dat je geholpen kan worden. En dat jullie wens mag uitkomen.
Ik ben nu met de 3e ronde Clomid bezig. En heb als het goed is net mn eisprong gehad. Deze week nog maar ff vaak klussen. ;-) Heb last van mn eierstokken niet normaal. Weet ook niet of dat wel normaal is. Hierna ga ik beginnen met spuiten. We gaan het zien hoe het allemaal zal gaan.
Wens je heel veel succes! En houd je taai he!
En dat dit jaar idd maar een mooi vruchtbaar jaar mag worden. :)

Hoi,
Dank je wel. Jij ook heel veel succes en hou je taai. Het lijkt me erg spannend dat spuiten. Ik heb het dan ook helemaal niet op naalden.
Wat voel je aan je eierstokken? Heb je echt krampen?
Ik heb nu al sinds mijn eisprong vorige week woensdag erg last van mijn onderbuik.
Ook een paar keer slijm met wat bloed. En zelfs vandaag bij ons moment weer bloed mee. Ik heb dat de laatste tijd vaak na de eisprong. Herkennen jullie dit?
Liefs

Terug
Bovenaan