nieuwe topic voor de meiden waarbij het niet vanzelf gaat.

Goeie morgen
ik spuit met menopure wordt vandaag de vijfde dag heb echt behoorlijk last van me buik vrijdag moet ik voor echo voor opmeting als het goed Is moet ik pregnyl spuiten. maar heb hier verder helemaal geen ervaring mee liefs

Pregnyl is een niet heel fijn prikje. Maar ik was altijd doodsbang voor spuiten en naalden en ik durfde het op den duur zelf. Hij geeft een beetje een branderig gevoel. Dit is trouwens maar tijdelijk. Na een uurtje merk je er niks meer van. In het begin liet ik het de huisarts wel eens doen en zelfs een keer de buurman. Hihihi. Hij is verpleegkundige.

Goedemorgen,
Was mn ovulatie. Heb een test gedaan en was positief. De krampen waren gistermiddag niet normaal. Kon bijna niet zitten en lopen. Had het de vorige x ook, maar niet zo erg als gisteren. Het is nu zo goed als over gelukkig. Nu is het weer afwachten geblazen. Spannend allemaal. Heb het ook echt niet op het spuiten. Mn man wil het wel doen, zei hij al. :)
@RJAMM,
Wat vervelend zeg! Bloedverlies erbij lijkt me niet goed. Zal dat toch es navragen. Het maakt je misschien daardoor ook erg onzeker. Niet mee blijven doorlopen hoor.
@Supertje,
In het ziekenhuis zeiden ze al dat de Pregnyl prik niet echt prettig is. Zie daar ook best iets tegenop. Maar ja, weet waarvoor ik het doe. :)

Dat Is idd zo het is het zeker allemaal waard. Met spuiten heb ik verder geen moeite mee ben alleen erg moe de afgelopen dagen, ik weet niet of het van de menopure komt wat ik spuit! Verder kijk ik erg uit na aankomende vrijdag we zullen zien..

Terug
Bovenaan