nieuwe voorstelronde

Ik ben Rianne, 25 jaartjes en ik ben mama van Thijs.
Ik ben al 3 en half jaar getrouwd  met Marco en we wonen in Nieuwerkerk aan den ijssel een klein plaatsje bij rotterdam.
We hebben nog 3 katten en een pony en ik werk 2 hele dagen in een specialiteiten winkel. Dat was het!

Groetjes Rianne

hoi ben alexandra
moeder van 2 jongens
mike geboren op 03-11-03en van luke 08-03-07
ben thuis blijf moeder en mijn man werkt aan de weg.

Ben marijke ben 27 jaar en mama van melissa bijna 3 en wesley 6 maanden
werk 2 dagen n horeca
mleissa gaat 2x 2 en aan half uur naar peuterdag verblijf
en ben samenwonend met lou 28 jaar
groetjes marijke

hahhah peuterdagverblijf whaaaaa wat is dat nu weer moet natuurlijk peuterspeelzaal zijn

hallo,ik ben henny en ben 32 jaar en getrouwd met folkert inmiddels al weer 4 jaar.
marijn is ons eerste kindje en is geboren op 24 maart 2007.
ik  werk nu nog 20 uur per week als begeleidster in een woonvorm voor mensen met een verstandelijke beperking maar ga binnenkort van baan veranderen.
ik ga dan in de dagbesteding werken en neem dan ouderschapsverlof op voor 4 uurtjes in de week zodat ik lekker veel bij mijn ventje ben.
groetjes henny

Hoi hoi,

Mijn naam is Carolien ben 35 jaar al 13jaar getrouwd met Martin en samen hebben we 8 kindertjes.(1991,94,97,99,01,03,05,07)Ons laatste kindje(Damian) is 4april dit jaar geboren,we hebben nu 5 meiden en 3 jongens.
Ik kom uit het oosten van het land.
Momenteel ben ik een thuisblijfmoeder,maar ben wel weer van plan om te gaan werken.

groetjes Caro

Jeetje Caro, 8 kinderen!
Dat hoor / zie je tegenwoordig niet veel meer. Het lijkt mij supergezellig zo'n groot gezin.  Maar ook een heel georganiseer. Dat zou ik volgens mij nooit aankunnen. Jij moet wel een super-manager zijn. Wat voor werk wil je straks gaan doen, iets met management?

ook ik zal me even voorstellen..

ik ben mandy ben   32  jaar jongben mama van 4 kids en de 5e is op komst
de oudste een meisje van 11 (bijna 12) dan een jong van 9 dan een jong van 4 en de kleinste man 7 maand oud en 7 weken zwanger van de 5e

ben bijna 12 1/2 jaar getrouwd op 21okt a.s dus weer een feestje...
ik heb 3 hond een paard een konijn en een goudvis.
verder ben ik lekker thuis voor de kids..

groetjes mandy

Terug
Bovenaan