nieuwe voorstelronde

Ook maar even voorstellen dan

Ik ben Xennah, 36 jaar jong
Ik ben moeder van een prachtige dochter Lisa-Nicole 15-01-1998
Daarnaast ook nog moeder van een stoere tweeling Jasmijn-Romee (m)
en Robbin-Pascal (j) van 23-09-2000
En als cadeautje ook nog de moeder van de lekkerste baby van de wereld
Jesse-Leroy 24-04-2007
Ik woon samen met mijn vriend in Enschede (hij is vorig jaar juni bij ons in getrokken vanuit Maassluis)
Wij willen ook gaan trouwen, maar hebben nog geen precieze datum
Ik heb wel een idee, maar dat moeten we nog rond breien en dat is 20-09-2009
Gaaf toch?
Mijn zoontje heeft de aanzoek gedaan aan zn vader en hij heb ja gezegd
Orgineel he? Zal de foto ervan laten zien
Groetjes Xennah

hallo

ik ben tara en ben 14-04-07 bevallen  van een prachtige dochter met de naam selina nu alweer 5 maandjes.
ik woon in papendrecht en ga 1 oktober weer werken.ben 24 jaar en 2 jaar getrouwd met mijn man marcel die is 27 jaar.

liefs tara mama van selina 14-04-07

Yoooooo wijffies,

ikke ook dan maar...hihi

Ik ben Valerie, 27 jaar, mama van 2 meiden, Nikki van 4 en Aimy van 8 mnd (22/01/07)
Ik woon in Lommel (belgie) en ben 4 jaar getrouwd met Richard...ik werk bij centerparcs in de horeca en verder rij ik paard...da was ie...

kussss

Hallo dames
Ik ben Renée 40 jaar en moeder van Lars geboren op 10 februari.
Verder werk ik momenteel 32 uur op de administratie maar ben op zoek
naar een baan voor 3 dagen omdat ik wat meer tijd met mijn geweldige
zoontje wil doorbrengen.
Mijn vriend werkt fulltime.

Rachel

Hoi mijn naam is Angela ben getrouwd en heb sind 11 maart 2007 een geweldige zoon genaamt Lars.

quote: onskindje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2007 11:10:41'));

Hoi mijn naam is Angela en ben 34 jaar, bijna 4 jaar getrouwd en heb sind 11 maart 2007 een geweldige zoon genaamt Lars.

Hi,
Ik ben MJ, 40 jr, moeder van het mooiste vrolijkste en liefste meisje van de hele wereld:  Britt (30-01-07).  
Ik woon samen met mijn vriend in de Randstad. We zijn nog van plan om te gaan trouwen, maar wanneer precies dat weten we nog niet. In ieder geval geen groot feest met allerlei toeters en bellen, maar gewoon eenvoudig (gemeentehuis met etentje of zoiets). Op dit moment werk ik 4 dagen als opleidingscoordinator en wil eigenlijk 3 dagen werken om meer met mijn poppedijntje door te brengen.
Gr. MJ

Ik kom hier niet zo vaak, maar toch.
Ik ben greet, 33 jaar en heb een zoontje van net 2 en een dochter van 6 maanden. Ik woon in Amersfoort.

Terug
Bovenaan