nieuwe voorstelronde

quote: jannetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2007 10:45:27'));

Je zult dit soort reacties van mensen misschien wel een beetje zat zijn of niet? Ik bedoel, jullie zijn toch bijzonder tegenwoordig met zo'n groot gezin. Ik ben vast niet de eerste die onder de indruk is.

En gelukkig niet  alle 8 in een keer! Wat een gigantische buik zou je dan heben gehad..  .  
Ik heb met "slechts"1 kindje mijn handen al behoorlijk vol. Enorm respect voor iedereen met 2 en meer kinderen, laat staan 8.

Wel lekker dat je nu nog gewoon thuis kan zijn.

Ja krijg wel vaak zulke reacties,maar ach ik ben er wel aan gewent,als ik zeg hoeveel kids ik heb vragen ze vaak hoeveel?alsof ze me niet goed verstaan hebben of ze vragen oh,of ben je eerder getrouwd geweest?dat vind ik de mindere vragen maarja....mensen zijn soms zo brutaal

De reacties die ik hier (tot nu toe)krijg/heb gekregen zijn (gelukkig)alleen maar positief,dat motiveert me weer om de negatieve reacties naast me neer te leggen!

quote: Loes85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2007 21:28:53'));

Goh Caro, ik bewonder  zo iemand als jij echt enorm!
Je zal het wel ontzettend druk hebben met 8 kinderen, waarschijnlijk wel gezellig druk maar toch.
Je ziet het niet meer vaak en dat vind ik wel leuk om te horen dat je dan toch de energie hebt om te werken!!! Waar haal je t vandaan denk ik dan! Ik denk af en toe dat ik het al zwaar heb met 1 kindje hahaha
succes
Groetjes Loes

Dankje meid

De drukte valt best mee hoor,op de drukken momenten na,maar zelfs die momenten zou ik voor geen goud willen missen.
Ikdenk zelf dat het best wel goed is als je kinderen hebt om te gaan werken,in mijn geval zit ik natuurlijk al een hele tijd in de kleine kinderen en als je gaat werken dan heb je weer es een andere taal dan babytaal zeg ik wel es

he caro, wat leuk dat jij 8 kinderen hebt.. mijn schoonzus heeft er 6, een gezellig boel hoor.. mijn man komt zelf ook uit een groot gezin, dus veel kinderen ben ik wel gewend.. bij ons in de familie is het echt een kinderboel..

ik ben dus JUMU (niet mijn echte naam), ben 22 jaartjes oud, moeder van een zoontje van 8 maanden.. (ik zou graag een tweede willen, maar in verband met geschiedenis bij de eerste wachten we nog wel eventjes)ik ben bijna 1 ½ jaar getrouwd (in november), ik ben thuisblijfmoeder.. mijn man is de hele week weg voor zijn werk, van maandag tot zaterdag.

Voor meer vragen.. stel ze maar...

Hey, wat leuk dat we dit nog eens doen!
Ik ben Nathalie en sinds 3 3 2007de trotse  moeder van Janine! Ik ben 25 jaar en woon in Zuid Holland in een klein dorpje Boskoop. Alweer  9 jaar samen met mijn vriend Robert waarvan we er 6 samenwonen.  Dit schooljaar ben ik ook weer begonnen in mijn klas als de juf. 4dagen per week ben ik daar te vinden. Ik zit veel op dit forum maar ook wel eens op het andere!  
liefs Nathalie

Zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Eva (sorry, even een andere naam uitgekozen aangezien bekenden meelezen), ben 31 jr en heb een geweldige dochter van 7,5 mnd, Iris! Ben nog niet getrouwd, gaat vast een keertje komen maar wanneer dat is de grote hamvraag . Ik zit in het afstudeerjaar van maatschappelijk werk & dienstverlening. Ik hoop volgend jaar in blijde verwachting te zijn van een brusje voor Iris maar eerst me concentreren op mijn studie (voor zover het lukt want ik vind het moederschap geweldig!!!!).

Liefs Eva

joehoe, ook ikke ff voorstellen:

Ik ben tessa en 31 jaar, heb een zoontje sinds 4-4-07 die justin tarachand heet en woon samen met mijn vriendje. Ik heb een eigen schoonheidssintituut en werk tevens als hypotheekverstrekster en kredietverstrekster voor 32 uur, dus totaal werk ik een behoorlijk aantal uurtjes maar wel heel leuk!! verder geef ik nog volledige borstvoeding en dat gaat erg goed en woon in brabant!

liefs sweety

Terug
Bovenaan