nieuwe voorstelronde

Hoi mama's
Ik ben Nicole, mama van Jennifer, 17 april 2007, mijn eerste kindje.
Ben 24 jaar, en werk 24 uur in de week. Valt een beetje tegen, kan ze nog niet zo goed missen. Maar papa zorgt er goed voor, dussss hoop dat het gaat wennen.
Jennifer is een klein fijn lief meisje, maar dat zijn natuurlijk alle kindjes!
Tot forums!
Groetjes Nicole

quote: jannetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2007 09:05:47'));

Jeetje Caro, 8 kinderen!
Dat hoor / zie je tegenwoordig niet veel meer. Het lijkt mij supergezellig zo'n groot gezin.  Maar ook een heel georganiseer. Dat zou ik volgens mij nooit aankunnen. Jij moet wel een super-manager zijn. Wat voor werk wil je straks gaan doen, iets met management?

Moest wel even lachen om je reactie,sorry hoor,ik weet nog niet precies wat ik wil gaan doen,maar ik denk iets in de richting waar ik mensen kan helpen die zichzelf niet meer kunnen helpen,ben een behulpzaam type  dus vandaar,maar eerst wil ik gaan genieten van mijn gezinnetje,het gaat al snel genoeg!
Tis echt supergezellig hoor ons gezinnetje,je hebt je drukke momenten,maar verders valt het reuze mee met de drukte hoor,we hebben ze natuurlijk niet allemaal tegelijkertijd gekregen

groetjes Caro

Je zult dit soort reacties van mensen misschien wel een beetje zat zijn of niet? Ik bedoel, jullie zijn toch bijzonder tegenwoordig met zo'n groot gezin. Ik ben vast niet de eerste die onder de indruk is.

En gelukkig niet  alle 8 in een keer! Wat een gigantische buik zou je dan heben gehad..  .  
Ik heb met "slechts"1 kindje mijn handen al behoorlijk vol. Enorm respect voor iedereen met 2 en meer kinderen, laat staan 8.

Wel lekker dat je nu nog gewoon thuis kan zijn.

Hoi,

Ik ben linda. Ben 28 jaar en kom uit brabant.
Ik heb 1 dochter met de naam Femke. Ze is geboren op 5 maart 2007. Ik zit op dit forum en soms ook op het andere.

Groetjes linda

Hoi,

Ik ben Suzanne en ben 25 jaar.. Sinds 8 febr moeder van Joshua Nathan Marley..
Verder loop ik stage van ongeveer 40 uur die tot kerst zou gaan duren. Dan heb ik mijn diploma... Of ik dan verder ga werken weet ik nog  niet. En ik ben alleenstaande moeder.

grt suuz

Hoi mede-mama's,

Mijn naam is Esther en ik ben 29 jaar. Ik ben inmiddels 5 jaar getrouwd met Hans en sinds 3 mei zijn we de trotse ouders van ons kleine mannetje: Job!
Net als mijn zus Ruth (ook op dit forum) zit ik in het onderwijs en woon ik in Rijssen (ongeveer tussen Deventer en Enschede).
Dat was 't!

groetjes,

Esther

Hoi,
Ik ben Loes, ik ben 21, moeder van Stijn geboren op 26 maart 2007.
Ik ga een avond naar school en ben gastouder en ik woon in noord-brabant.
Ik vind het heel leuk om te kletsen over kindjes op dit forum!
Nu zie ik ook wie hier komen en dat maakt het toch net iets duidelijker!
Groetjes Loes

Goh Caro, ik bewonder  zo iemand als jij echt enorm!
Je zal het wel ontzettend druk hebben met 8 kinderen, waarschijnlijk wel gezellig druk maar toch.
Je ziet het niet meer vaak en dat vind ik wel leuk om te horen dat je dan toch de energie hebt om te werken!!! Waar haal je t vandaan denk ik dan! Ik denk af en toe dat ik het al zwaar heb met 1 kindje hahaha
succes
Groetjes Loes

Terug
Bovenaan