nieuwe voorstelronde?

hoi
ik snap wat je bedoelt Petra het is allemaal veel te lekker.
ben ook al flink aan het uitdijen maar ben daarin tegen nog maar 2 kilo gegroeit.
kan mijn eigen broeken al niet meer aan.
heb al echt een buik. had ik bij de eerste bij 7 weken kon je al echt zien dat ik zwanger was. en dat terwijl ik de eerste 5 maanden 12 kilo ben afgevallen.
ben vandaag 15 weken wat gaat het snel.
heb ook het idee dat het nu ook veel sneller gaat als bij Jasmijn.
Jasmijn vind het trouwens ook er leuk ze zit de hele dag door baby te zeggen en als je haar vraagt waar is de baby? aait ze mijn buik heel lief.
groetjes annemiek  

hallo allemaal,

ik ben Angela, 20 jaar (volgende week 21) en woon in het mooie noord brabant. werk parttime in een hotel als kamermeisje. ik ben in verwachting van mijn eerste kindje en ben op 8 december uitgerekend. het was niet gepland maar zeker wel heel welkom. ook omdat ik nog best jong ben.

Nou, Petra, ik ben tot nu toe 2 kilo aangekomen, dus het valt nog mee, ik hoop dat het niet zo extreem wordt als vorige keer. Ik weet ook echt niet  hoe ik het anders na de bevalling er weer af moet krijgen, pfff, ik hoop  dat mijn gewicht dit keer binnen de perken blijft. Sport jij trouwens of niet ? Ik wil gaan kijken of er bij ons in de buurt iets van zwangerschapszwemmen is, dan ben ik toch in beweging maar hoef niet dat hele gewicht te tillen. Ik ben van mezelf al flink (gebleven na de vorige zwangerschap), dus als er dan ook nog eens wat kilootjes bijkomen, zie ik het niet zitten om bijv. te gaan fietsen ofzo. Zwemmen lijkt me dan wel wat.

Hey bibi,

Ik doe wel aan sport maar niet zo fanatiek meer. 1 x per week ga ik badmintonnen maar ben nu al een tijdje niet geweest helaas...komt steeds iets tussen. Zwemmen is uitstekend natuurlijk he maar daar zit ik niet op op dit moment, lijkt me overigens wel lekker.

Ik zou graag op zwangerschapsyoga gaan ofzo. Ik probeer wat meer te wandelen, dat is wel echt goed ook nu. En fietsen moet ik wel..elke dag naar school met de kinderen dus ik ga 8 x heen en weer per dag! En toch vliegen de kg's er aan, komt echt door het eten en ik probeer er meer en meer op te letten nu...zal wel moeten ook.

succes jij he hihi, gedoe het die kg's in de zwangerschap, maar 2 is nog helemaal niet slecht he!

Ik doe niet aan sport en ben tot nu toe (zonder misselijkheid) zelfs een kilo afgevallen...niet echt iets om trots op te zijn, maar goed. Ik ben al aardig stevig...ik maak me zo geen zorgen. Ik merk echt wel dat ik een stuk breder/boller wordt.

trouwens dames...nu zit ik op de december moeder hyves...zie ik allemaal "onbekende" mensen. Hoe haal ik jullie daar ooit uit? haha. Volgens mij heb ik Daantjuh (danielle) al gezien, maar verder? haha.

Hoi allemaal,

ook ik ben wat  ronder aan het worden en  wil ook zeker gaan  sporten.
Of zwangerschapszwemmen of zelf  baantjes zwemmen.
Ook ik  heb me toegevoegd bij hyve decembermama's  maar kan  eigenlijk niemand van dit forum vinden. Zou het wel leuk vinden om jullie toe te voegen.
Mijn  naam is femke. Dat is mijn echte naam.
Op dit forum heet ik fanny.
Wat zijn jullie namen op  hyves?

Groetjes Fanny

Hey Femke, lijkt me leuk je toe te voegen...maarre...er zijn twee Femke's...welke ben jij?  Uit Drachten of die met het fotootje van een hand?

Oh ja, voor degene die er zin in hebben om me toe te voegen. Ik ben Jantina in het dagelijks leven en dus ook op hyves.  

Terug
Bovenaan