nieuwe voorstelronde?

Ik ga morgen eens even uitzoeken hoe dat zit met dat zwemmen, lijkt me toch wel erg lekker. Is dat hyves gedoe iets ? Ik had een gewoon account bij hyves, maar dat heb ik opgezegd omdat ik er nooit iets mee deed, want ik vond niemand en kon er niks mee. Is dit wel leuk dan ? Hier spreken we elkaar toch ook. Of is dat daar heel anders ?

Groetjes
Bibi

Trouwens, even heel wat anders. Ik heb al weken last van obstipatie, het is een normaal verschijnsel in het begin van de zwangerschap, weet ik, maar het is supervervelend. Ik heb eigenlijk continu een heel opgeblazen gevoel. Hebben nog meer hier last van ? En weet iemand een goeie oplossing ??

Groetjes
Bibi

Hoi Bibi,

als je alleen Hyves hebt om over je zwangerschap te praten...hmm, nee dan kun je net zo goed gewoon hier blijven hoor. We bespreken hier toch meer heb ik het idee.

Alleen had je geen familieleden, vrienden...of oud-klasgenoten op Hyves dan? dat vind ik het leuke er wel aan... je hoort weer van mensen die je soms al jaren niet hebt gezien.

Obstipatie is hier ook aanwezig. Ik heb soms dagen (en sorry klinkt erg) dat ik niet kan poepen...en maar persen...ja hoor paar kleine keutels... *zucht* Ik ben brinta vezelfit crackers gaan eten en groene appels...gewoon meer vezels dus en het helpt al iets. Verder helpt activia altijd erg goed.

Hoi Weekee,

ik ben femke met de foto van de hand.
Maar de andere femke uit drachten zit ook hier op het forum.
Ik heb nu de andere femke ook op hyves.
Ik zal even zoeken of ik je kan vinden op hyves en dan zal ik je toevoegen.
Andere decembermama's mogen me ook toevoegen.

Groetjes Fanny (femke)

Hoi,

Vezelrijk eten helpt idd goed, als je moeilijk naar de wc kunt,  ik heb  zelf veel gemak van groene kiwi's..
En ik heb ook geen hyves hoor, en je kunt elkaar hier ook spreken toch?

Groetjes Sharon

Hoi allemaal,

ik heb me wel aangemeld op hyves, maar vind ook dit forum wel makkelijker.
Vind het wel  erg leuk via hyves  omdat je via hyves elkaar toch persoonlijker spreekt en een  beetje leert kennen via berichten of krabbels na elkaar.
Blijf zeker op dit forum komen want werkt wel een beetje verslavend. Hahaha.
Vind het gewoon leuk om andere verhalen te lezen en regelmatig te reageren.
Fijne zondag (vaderdag).

Groetjes Fanny

Terug
Bovenaan