nieuwe voorstelronde?

Hoi dames,

Het wordt al aardig druk op het decemberforum!
Wij hebben vandaag onze tweede echo gehad.
En het was echt helemaal SUPER!
Ons guppie was aan het springen en zich aan het afzetten,
en gooide zijn beentjes in de lucht. Hebben ook nog even het hartje
gehoord, had wel even traantjes in mijn ooghoek hoor.
Ze zei alleen wel dat het kindje erg diep lag en dat de vk aankomende maandag miss het hartje nog niet kan horen. We hebben 3 mooie foto's mee gekregen en nu is het dus weer wachten op de twintig weken echo, ze vertelde ons vandaag dat je het hele onderzoek  ook opkan laten nemen op dvd tegen vergoeding. dus dat is ook wel een leuk idee om te doen.

Voor de rest voel ik me de ene keer ook super zwanger en de andere keer weer niet, dus dames jullie zijn niet de enige die er last van hebben.

Voor de rest ben ik erg nieuwschierig wat het wordt, zijn jullie dat ook?
Wij willen het wel weten dus over 9 weekjes heb ik het antwoord.
Heb zelf het gevoel dat het een jochie wordt, maar ja je gevoel kan je ook voor de gek houden. Wat denken jullie?

Groetjes simone

hey hoi allemaal ik wil me ook graag ff voorstellen...
ik ben evi en ik ben 32 jaar.
heb 2 dochters van 4,5 en 2,5 jaar en ik heb 1 miskraam tussen hun in gehad.
nu ben ik aankomende maandag 12 weken zwanger

we hebben onze eerste echo 21 mei gehad.
heb vanaf het begin geen klachten alleen tussen de middag vrij moe...

groetjes evi

Hoi dames;
Hè hè, dat werd tijd een decemberforum!
Ik ben Finduilas, 30 jaar, woonachtig in de kop van Noord-Holland. Ben alweer bijna 3 jaar getrouwd, een dochtertje van bijna 2 (10-06-2006) en bijna 12 weken zwanger. Ik voel die kleine af en toe al bewegen! Herkenning van de 1e zwangerschap. Zelfs met 10 weken heel af en toe.
Op 2 juni voor het eerst naar de verloskundige. Heb al een heel traject afgelegd bij de gyn. Kwam er namelijk achter dat ik zwanger was, ongepland, want ik had een spiraal. Ws ben ik die verloren toen ik net zwanger was. Niks gemerkt. Dus via HA naar de gyn. Kon niks vinden, wel beginnende zwangerschap en een follikelcyste van 4 cm doorsnede. Moest dus terugkomen, zwangerschap was nog steeds aanwezig, kloppend hartje gezien, follikelcyste helaas ook nog aanwezig en gegroeid, 5.5 cm. Dus moest ik 2 weken later weer terug. Bleek iets langer zwanger te zijn dan gedacht en de cyste was weg! Dus geen operatie en volop genieten van het zwanger zijn en groen licht voor verdere controle door de vk.
Maandag dus, evengoed wel spannend.

Groetjes Finduilas

Hoi,

Ik kom me nu toch ook maar eens aanmelden en voorstellen.

Ben 34 jaar, woon omgeving arnhem en ben nu 11 weken zwanger van onze 2e.
We hebben al een zoon van bijna 5 jaar.
Onze 1e zoon is spontaan tussen 2 behandelingen gekomen  en nu ben ik zwanger geraakt via onze 3e (en laatste) icsipoging dus we zijn natuurlijk dolblij dat het toch nog gelukt is.

Ben 22 december uitgerekend.
Stond onder controle bij de gyn maar ik mag nu gewoon door naar de verloskundige.

Ben jammer genoeg nog steeds hondsberoerd maar hoop dat dat toch vanaf volgende week een beetje gaat afnemen....

Willen jullie meer weten dan geef maar een gil.

groeten,

nikita

Terug
Bovenaan