Hoi dames,
Het wordt al aardig druk op het decemberforum!
Wij hebben vandaag onze tweede echo gehad.
En het was echt helemaal SUPER!
Ons guppie was aan het springen en zich aan het afzetten,
en gooide zijn beentjes in de lucht. Hebben ook nog even het hartje
gehoord, had wel even traantjes in mijn ooghoek hoor.
Ze zei alleen wel dat het kindje erg diep lag en dat de vk aankomende maandag miss het hartje nog niet kan horen. We hebben 3 mooie foto's mee gekregen en nu is het dus weer wachten op de twintig weken echo, ze vertelde ons vandaag dat je het hele onderzoek ook opkan laten nemen op dvd tegen vergoeding. dus dat is ook wel een leuk idee om te doen.
Voor de rest voel ik me de ene keer ook super zwanger en de andere keer weer niet, dus dames jullie zijn niet de enige die er last van hebben.
Voor de rest ben ik erg nieuwschierig wat het wordt, zijn jullie dat ook?
Wij willen het wel weten dus over 9 weekjes heb ik het antwoord.
Heb zelf het gevoel dat het een jochie wordt, maar ja je gevoel kan je ook voor de gek houden. Wat denken jullie?
Groetjes simone
Het wordt al aardig druk op het decemberforum!
Wij hebben vandaag onze tweede echo gehad.
En het was echt helemaal SUPER!
Ons guppie was aan het springen en zich aan het afzetten,
en gooide zijn beentjes in de lucht. Hebben ook nog even het hartje
gehoord, had wel even traantjes in mijn ooghoek hoor.
Ze zei alleen wel dat het kindje erg diep lag en dat de vk aankomende maandag miss het hartje nog niet kan horen. We hebben 3 mooie foto's mee gekregen en nu is het dus weer wachten op de twintig weken echo, ze vertelde ons vandaag dat je het hele onderzoek ook opkan laten nemen op dvd tegen vergoeding. dus dat is ook wel een leuk idee om te doen.
Voor de rest voel ik me de ene keer ook super zwanger en de andere keer weer niet, dus dames jullie zijn niet de enige die er last van hebben.
Voor de rest ben ik erg nieuwschierig wat het wordt, zijn jullie dat ook?
Wij willen het wel weten dus over 9 weekjes heb ik het antwoord.
Heb zelf het gevoel dat het een jochie wordt, maar ja je gevoel kan je ook voor de gek houden. Wat denken jullie?
Groetjes simone