nieuwe voorstelronde?

Hoi allemaal!

Ook ik ben zwanger van onze eerste!! bijna 3 en half jaar op gewacht! dus 3 dubbel blij! ik ben Emmie, 24 jaar, en bijn 3 en half jaar getrouwd..we wonen in Gelderland. behalve enorme honger  en af en toe een lamlendig gevoel, heb ik nergens last van...soms maak ik me daar wel een s ongerust over...maar maandag mag ik mijn eerste echo...dus we zijn heel benieuwd!!!! allemaal genietse..en tot spreeks!!!!!!!!!!!!!!

Liefs, Emmie
9 weken en 6 dagen

Hoi

Mijn naam is Yvonne en ben moeder van 2 meisjes en 1 jongen 15 12 en 3 jaar en nu in verwachting van ons kadootje 11 weken en 1 dag ben 17 december uitgerekend.
ook heb ik een engeltje Lissete 24-10-1994.
Zij is overleden in mijn baarmoeder mat 27 weken.

Ik woon in het westland en ben bijna 42 jaar echt op het randje dus maar daarom niet minder blij
Donderdag hebben we weer een echo en gelijk dan een nekplooi meting.

Groetjes Yvonne

Hallo allemaal!

Eindelijk het decemberforum gevonden!

Ben 28, 8 weken getrouwd en meteen zwanger geraakt; lucky us! Volgens de standaard berekeningen 9 weken en 4 dagen zwanger. Morgen voor het eerst naar de verloskundige en donderdag 5 juni eerste echo. Heb de laatste dagen alleen een minder "zwanger-gevoel", wie herkent dat? In het begin stonden mn borsten op hoge spanning, veel zeurende pijntjes in mn baarmoeder etc. Dus maak me beetje zorgen maar weet dat ik positief moet blijven....
Zondag wel enorme huilbuien gehad en extreem moe, dus even gas terug nu.

Tot snel!

Hoi allemaal,
Zal me ook ff voorstellen,
Pien, 31 jaar en moeder van een dochtertje van net 1.
Kom ook uit omgeving Den Bosch. 't leven is goed in t Brabantse land!
Heb afgelopen maandag nekplooimeting gehad en alles was in orde.
Ben verder niet ziek en voel me prima.
Mijn eerste zwangerschap was ook een eitje dus hoop deze ook.

groetjes
pien

Hoi Jannie,

Heel herkenbaar hoor, bij mij komen en gaan de "kwaaltjes" ook,
de ene keer voel ik me super zwanger en het andere moment helemaal niet.
Volgende week de eerste echo, daar kijk ik wel echt naar uit want hoor en lees toch ook wel dat het dan ineens niet goed blijkt te zijn.
Zal opgelucht zijn als ik een hartje en beweging zie!

Groetjes,
Femke

Ik wil me ook even voorstellen. Ik ben Patty, ik ben 28 jaar en kom (ook) uit de omgeving van Den Bosch. Ik heb een dochtertje van ruim 20 maanden en ben regelmatig actief op het zomer 2006 forum. Maar nu ik weer zwanger ben (11 weken nu) ben ik ook maar weer hiernaartoe gekomen. Ik ben 18 december uitgeteld en volgende week 6 juni de eerste echo!

Spannend allemaal, en iedereen een fijne zwangerschap gewenst!

Patty mv Nynke

Hoi Patty,

welkom.
grappig ook uit omgeving den bosch en ook op 18 december uitgerekend.
Waar kom je precies vandaan?
Nu al met 4 of 5en uit omgeving den bosch en in december uitgerekend.
Misschien leuk om elkaar beter te leren kennen en ervaringen enz uitwisselen.
Op 6 juni heb ik de 2de echo.
ga dan voor het eerst na de verloskundigen.
De eerste echo heb ik in het jeroen bosch ziekenhuis in denbosch gehad omdat ik bij de gynacoloog daar liep.
Maar daar hoef ik niet meer na toe.

Groetjes fanny

Terug
Bovenaan