nieuwe voorstelronde?

Ha Suuske,

Je zult wel gelijk hebben je, niet iedereen heeft bijna heel de dag de computer
aanstaan zoals ik  haha.
Ik ben nu al over de 13 weken (gaat snel ineens) en bij mij wisten mijn vader en schoonouders en zwager het meteen en de rest twee weken later haha, ik kon het goede nieuws ook echt niet meer voor me houden!! Gelukkig was de echo goed en voel ik me nog steeds super, dus toch een goed beslissing geweest.
Nu ga ik iets nuttigs doen hier haha gisteren ook al weinig gedaan omdat ik geen fut had door het benauwde weer

liefs Daantje

Ik ga zo ook echt iets doen! Gisteren was het echt te benauwd hoor!
Weet jij trouwens hoe dat werkt met die banners van babybrabbel? Als ik 'm wil kopiëren zegt ie dat het te lang is er niet op past??  Wat doe ik verkeerd?! Begrijp niet zo goed welke HTML code je moet gebruiken.
Hopelijk weet jij hier iets meer van?

"Werk" ze hè

Ik moet ook echt wat gaan doen...zucht...de strijk roept hahaha...

Ik had alle close fam en vrienden het wel verteld vanaf het prille begin maar de rest allemaal nog niet. Ik heb in januari een miskraam gehad...toen had ik het wel van de daken geschreeuwd en iedereen wist van de zwangerschap af...na de miskraam heb ik wekenlang het verhaal weer moeten vertellen aan iederen die nog niet op de hoogte was  vandaar dat ik het nu even iets anders heb gedaan.

Maar goed, suus succes met je babybrabbel haha...ik ga strijken...echt zin in. NOT

Hé Peet,
Oh ja, kan me voorstellen dat je nu voorzichtiger bent met het vertellen. Wat erg dat je een miskraam hebt gehad. Dan blijft het nog even  spannend voor jullie. Hoeveel weken was je toen?

Blegh...Strijken....dat moet ik ook nog! Maar dalijk eerst naar de kapper.

Werk ze....

Hey Suus,

Ik was toen 10 weken (dacht ik) maar het kindje was al gestopt met 7 weken en 4 dagen. Het heeft dus nog een aardige tijd bij me gezeten. Ja die miskraam hakte er wel in.

Staat leuk die banner hahaha

Vandaag weer bij de vk geweest. Vroge keer was de termijn echo niet goed te doen (beweeglijk meisje of jongetje)! Maar goed, vandaag dus wel. En we hebben het hartje gehoord, zo speciaal!!!

Ik ben nu wel van uitgerekende datum veranderd. ben niet 4, maar 6 december uitgerekend. Ach, mij om het even...kan maar zo twee weken te vroeg of te laat komen hoor! Ben allang blij dat alles goed was.

Zo meiden, door de strijk en alle rotklusjes heen ? Het is nog steeds van dat rare weer, hè, je wordt er zo futloos van en dat was ik al een paar weken dus het wordt alleen maar erger op deze manier. Ik heb er vanmorgen een strijk van 2 uur opzitten, dus ik ben er wel weer even klaar mee. Ik mag dinsdag weer voor een echo, blijft altijd een speciaal iets, vind ik.
Ik heb niet alle berichten ver terug gelezen, dus het hyvesgedeelte is mij even ontgaan. Wat houdt dat precies in dan ? Is dat net zoiets als dit forum ?

Groetjes
Bibi

Terug
Bovenaan