Nieuwe wachten op NOD okt 2018

AAAAAAAH.. Vanmorgen eigenwijs getest met clearblue (maandag nod) het streepje werd met dertig seconden al een meer dan duidelijk plusje!! Positief omg! 

Zo naar kruidvat om er een met tijdsnotering te kopen. I'll keep you posted.

Wat een spanning weer! 
Kershje slapen doe ik als een roos haha. Alleen toevallig zondag op maandag hele nacht liggen draaien en elk uur op de klok gezien. Maar realiseer me nu pas dat dat misschien iets met elkaar te maken kan hebben.
pippaLotta ik zou volledig uit mijn plaat gaan denk ik. Weet het niet, maar wordt vast een stortbui aan emoties ?
spannend Stevie, vraag me dan af of er behalve dat nog een andere reden kan zijn dat je ineens een knaltest te pakken hebt?
XBoerinnetje dat klinkt verwachtingsvol, ben benieuwd!
 ElsieJoy een streepje is een streepje toch? Of denk je niet? Inderdaad gewoon vrolijk door blijven testen, hopelijk wordt ie snel duidelijker. Heb je foto’s genomen? Wellicht kun je zien of ie wel ienimini duidelijker is dan de vorige?
Ik heb besloten dat als ik dinsdag nog geen positieve ovu test heb gehad ik mijn NOD een week terughaal naar de 22e. (Ivm het vermoeden dat ik m maandag de 8e al gehad heb, dag 10) mijn app zegt dat ie morgen gaat zijn, maar mijn lichaam spreekt dat volledig tegen. Is dat raar? Haha

Drupje gefeliciteerd!!! Echt goed nieuws!
Als ik dit nieuws lees wil ik naar mijn voorraad testen rennen want: "yes, misschien heb ik dat ook!" Maar nee, ik hou me netjes in ?

Minty dat dacht ik dus ook niks leek etop dat ik me ovulatie zou hebben. En toch was me test opeens uit het niets een knaller! En voelde ik die avond nog erg steken en krampen. Dus het kan! Maar hoeft dus niet.
Drupje GEFELICITEERD!!! fijn toch nog iemand met een positieve test oh wat ben ik blij voor je ?
Tomaat het zou altijd nog kunnen het is pas 1 dag na NOD miss heb je nog niet genoeg hcg

Terug
Bovenaan