Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Super spannend Stevie ik duim voor je mee. Ik kan me heel goed voorstellen dat je hart n sprongetje maakt, ik zou dat ook hebben. 
Jammer van de neg testen, hoop dat ze snel Pos worden 

Ik gebruik de app flo maar weet zo niet of ik die periode kan aanpassen  welke app gebruiken jullie?

Heel spannend allemaal. Heb vanmorge echt 5 min gestaard of er niet stiekem een 2e streepje zou komen. Hoe ik het ga vertellen weet ik nog niet. Dat word improviseren als het zo ver is denk ik haha

wat een lading berichten weer ?
Citrus moooe stijging inderdaad! Heel fijn ?
ElsieJoy het kan zijn dat het hcg gewoon traag stijgt. Het kan idd ook zijn dat evt een menateuatie doorzet. Houd ons op de hoogte!
xBoerinnetje spannend!!! Ik hoop voor je fat het positief nieuws is ? je kan evt vanmiddag testen maar ook wachten tot morgen met ochtend urine
Nikkkiii menstruatie krampen kunnen een symptoom zijn. Wacht het af zet het door weet je genoeg blijft het uit kan het altijd nog raak zijn!
PippaLotta ik heb al een idee in me hoofd wil me man verrassen met de test ingepakt. We zijn gamers dus wil een achievement unlocked kaartje erbij doen ??
Hoe ik zal reageren wss in ongeloof en vervolgens nog 10 testen doen ? en dan gaan janken hahahaha
Kershje het komt idd waarschijnlijk door hrt feit dat ik er zo mee bezig ben je gaat dingen in je hoofd halen en fan dnachts komt dat allemaal los haha. Ik leef ook naar het moment toe van tempen en de hoop dat ie nog hoog is als ik kijk
Stevie ovu test reageert op het hcg hormoon ja maar kan ook vals positief zijn dus het zou kunnen zijn dat je zwanget bent maar kan ook dus niks betekenen. Soms doen vrouwen na NOD een zwangerschaps test en is die negatief en daarna ovu test die positief is en elke dag ook zo positief blijft en dus gewoon zwanger zijn

AappiieJ ik heb 2 apps dir lopen samen op fijn om te zien haha maar gebruik 1 meer voor het overzicht fat is krijg de baby of get baby als je de engelse wilt (bond het een hele rare naam wel) en kalender daar kan ik nergens een overzicht in zien. Wil graag een grafiek zodat ik makkelijk terug kan kijken ipv elke dag langs te moeten gaan

Haha volgens mij sta ik niet in het pact. Ik test zelf liever pas dinsdag maar heb dan een afspraak al vroeg in de ochtend voor een nieuwe tattoo. Daarom met mezelf afgesproken om morgen te testen zodat ik het niet op het laatste moment moet afzeggen. Ookal blijft die kans aanwezig natuurlijk Haha. Maar inderdaad wel me eigen afspraak verbroken ?

Sorry dames heb al even niets gepost! Lekker even op vakantie geweest en nergens mee bezig gehouden, mu weer terug en meteen even bijlezen ?.
Gefeliciteerd degene die een positieve test hebben! 
En nog even afwachten voor de andere, ik zit zelf nu ook weer op de wachtbank... gisteren had ik nod maar nog niets te bekennen test in alleen wel negatief...  mijn borsten doen enorm pijn, hoofdpijn en een raar gevoel in mijn buik. Zou het dan toch zo zijn of ben ik ziek aan het worden.. 

Terug
Bovenaan