Vandaag NOD. Gister bij voelen bmm iets bruin verlies. Had er meteen de brui aan gegeven. Gisteravond nog heeel ietsje verlies aan mijn vinger, niet eens te spotten op wc papier. Verder hoofdpijn en steken in mijn bm. Moest vanmorgen supernodig naar de wc, maar wilde er geen test onder steken als menstruatie ergens vanmorgen nog kan komen. Maar, tot op heden nog helemaal niks! Meestal is het na rond opstaan dat het zich voordoet. Net weer bmm gevoeld, er komt nog geen druppeltje spotting oid vanaf. Niet zo'n mega onderrugpijn zoals ik normaal gesproken heb. Zou het dan toch?! WHAAAAAAH. Ik word gek haha. Lastige is dat ik nu op mijn werk ben en ik geen test heb meegenomen. Dus als het niet doorzet, misschien nog testen als ik thuiskom rond 16.30 (heb een early test) of misschien nog het geduld opbrengen tot morgenochtend en dan manlief verrassen. Heb hem gister verteld dat ik bruin verlies heb, (vandaag dus waarschijnlijk menstruatie) en verwacht dat het deze maand niks wordt. Heel benieuwd of hij er nog naar gaat vragen vandaag, anders wordt t morgen een verrassing! *Stuiterdestuiter*