Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Hoi meiden, dat slecht slapen heb ik ook, bij mij ligt dat echt aan t zwanger worden door spanning of nadenken in bed, wat als.. Toen we net begonnen had ik t zelfde, toen ik zwanger was was t al helemaal erg ook door t maagzuur en malen dus bereid jullie maar voor ?

Spannend Stevie! Hopelijk heb je morgen een positieve test!
Daarover gesproken.. Ik bedenk me vaak: hoe zou het zijn om een keer wèl dat tweede streepje te zien?! Lijkt me zo onwerkelijk? Ga ik dan huilen of juist hard lachen en zingen? Ik weet het niet zo goed.. ben echt een gevoelsmens dus alle emoties zijn mogelijk whaha! Hoe is dat bij jullie? Al helemaal een idee wat je dan gaat doen? Ik zou het in ieder geval met een cadeautje aan mn man willen vertellen dus moet dan een hele dag mn mond houden whaha.. moeilijk!

Citrus:  heb je ook gelijk in natuurlijk, ga er ook niet van uit maar toch maakt je hart wel even een sprongetje. Ik hoop dat test morgen positief is en dan zou het wellicht toeval zijn inderdaad van de ovutest. We gaan het zien!

haha ja ik ben ook heel benieuwd hoe ik ga reageren, waarschijnlijk even in shock oid ?

Mijn temp was vanmorgen goed gestegen! Ik krijg weer wat vertrouwen, veel slijm verloren gister, enorm veel plassen en wat rare steekjes. Vanmorgen licht misselijk maar dat gooi ik nog wel op mijn mindere weerstand en hoestaanvallen vannacht. Ik word daar niet goed van...pfff  wat ik wel had verwacht bij een zwangerschap is dat ik gevoeligste borsten had. Dat heb ik dus niet en 2 eerdere zwangerschappen wel.. daar klamp ik mij nogal aan vast. Hieronder mijn tempkaartjw...so far so good!! 

Haha snap ik Stevie, zou ik ook hebben!!

oooh dat vraag ik me ook af PippaLotta!! Iedere keer zo spannend, iedere keer negatief... en dan die ene keer positief, pffff denk dat ik flauwval en ga huilen tegelijk haha

maar het vertrouwen verdwijnt bij mij een beetje... begin last van mijn onderrug te krijgen, het gevoel van ongesteldheid? hoop het zo van niet....

Haha snap ik Stevie, zou ik ook hebben!!

oooh dat vraag ik me ook af PippaLotta!! Iedere keer zo spannend, iedere keer negatief... en dan die ene keer positief, pffff denk dat ik flauwval en ga huilen tegelijk haha

maar het vertrouwen verdwijnt bij mij een beetje... begin last van mijn onderrug te krijgen, het gevoel van ongesteldheid? hoop het zo van niet....

Vandaag NOD. Gister bij voelen bmm iets bruin verlies. Had er meteen de brui aan gegeven. Gisteravond nog heeel ietsje verlies aan mijn vinger, niet eens te spotten op wc papier. Verder hoofdpijn en steken in mijn bm. Moest vanmorgen supernodig naar de wc, maar wilde er geen test onder steken als menstruatie ergens vanmorgen nog kan komen. Maar, tot op heden nog helemaal niks! Meestal is het na rond opstaan dat het zich voordoet. Net weer bmm gevoeld, er komt nog geen druppeltje spotting oid vanaf. Niet zo'n mega onderrugpijn zoals ik normaal gesproken heb. Zou het dan toch?! WHAAAAAAH. Ik word gek haha. Lastige is dat ik nu op mijn werk ben en ik geen test heb meegenomen. Dus als het niet doorzet, misschien nog testen als ik thuiskom rond 16.30 (heb een early test) of misschien nog het geduld opbrengen tot morgenochtend en dan manlief verrassen. Heb hem gister verteld dat ik bruin verlies heb, (vandaag dus waarschijnlijk menstruatie) en verwacht dat het deze maand niks wordt. Heel benieuwd of hij er nog naar gaat vragen vandaag, anders wordt t morgen een verrassing! *Stuiterdestuiter*

Fijn stevie!! Tuurlijk, dat had ik ook! Helemaal blij, helaas van korte duur. Hopelijk morgen positief. Sta je in het pact? Dan heb je toch stiekem het pact niet gehaald whaha. Testen is testen ??. Boefje ;) 
Fijne zonnige zaterdag met de honden!

Terug
Bovenaan