Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Nou dames. Als de wiedeweerga naar de Kruidvat gespurt samen en voor 70 euro aan test gehaald haha! In ieder geval net nog met pijn en moeite een beetje kunnen plassen en de digitale test gedaan. Ook deze geeft Zwanger! aan :D Met 2-3 weken, dus ik snap er eerlijk gezegd niks meer van haha.  Ik heb precies twee weken geleden een knaller van een positieve ovulatietest gehad, dus morgen zou mij NOD eigenlijk zijn. 

@Ambibambi haha nee ik ben zo'n control freak. Ik blijf de komende dagen even testen om te zien of het wel goed gaat. Vind het doodeng en met m'n PCOS achtergrond weet ik dat het vaak gewoon goed fout kan gaan. Dus liever even doortesten.

Ohja, en bedankt voor de felicitaties natuurlijk! 
In alle heisa helemaal vergeten haha. Wat komt er ineens veel op je af zo.

Wat fijn Drupje! Lekker blijven testen, is vast goed voor je gemoedstoestand ?
Ik ben net weer bruin/rood verloren ? Ik  geef de hoop een beetje op... Zit op dag 27 van mijn cyclus dus hoor nog niet ongesteld te worden. Ik had nog wel een beetje hoop na die kleine bloeding 5 dagen na mijn eisprong.

Super zeg Drupje! Hoeveelste ronde was dit voor jullie? En heb je ook symptomen?☺️

hier nog geen ongesteldheid te bekennen, ook geen last van krampen. Voel eigenlijk helemaal niks, ook niet voor eventuele zwangerschap..

@ Nikkkiii Dit was voor ons ronde vijf, symptomen vind ik heel erg lastig. Ik denk van niet, zo nu en dan wel wat dingetjes gevoeld maar denk dat dat eerder komt doordat ik er zo op lette. Gekke is wel, had het echt de hele week al koud, kippenvel over mn hele lijf terwijl het gewoon lekker warm was. Sinds de positieve test, staat mn kop in brand zo'n beetje haha. 

Terug
Bovenaan