Nieuwe wachten op NOD okt 2018

Wat is het toch eigenlijk geen leuke tijd dit. Wachten en wachten.. vriendlief googeld zich suf volgens mij en bij elk mogelijk symptoompje. Jaa ie bent zwanger! Haha. Wel schattig maar eerst zelf zien dan geloven. Gisteravond heeel licht bloedverlies gehad met afvegen . Verder niks meer. Ook geen krampen. Alleen net bij de winkel ineens een migraine attack. Pff dus ik lig ff op de bank. Mag je wel pijnstillers nemen?

AappiieJ Exedrin mag ook niet, dat valt in dezelfde categorie als ibuprofen etc. Paracetamol is het enige wat mag (en met mate). De rest kan het vruchtje beschadigen en zelfs tot miskramen leiden heb ik wel eens gelezen. 
Zwaar balen, want bij mij is het ook het enige middel dat helpt bij migraine...

Hoi meiden,
Ik ben nieuw hier heb al veel gelezen ook ik zit op het wachtbankje nod 2, vandaag een test gedaan en harstikke negatief, normaal als ik ongesteld word last van krampen maar nu nog steeds nergens last van enige is dat ik pijnlijke borsten heb en last heb van melk achtige afscheiding wat geurloos is?
herkent iemand dit? 
xx

Jaaaaaa! Mijn test was positief! Ik kon het nirt laten, dus bij thuiskomsttest gedaan. Geen ochtend urine, door volle blaas hartstikke verdund  maar er staat een streepje! Op de foto nog lichter dan in het echt. 

Terug
Bovenaan